1條方巾變頭巾,玩出百變髮型話咁易!

熱話

廣告

「一變四,四變十二,來到這禮拜更加諷刺~~~」,何以我的手巾仔變了16號頭巾?聽到R爆頭?其實我係想教大家將平時唔起眼嘅嘢變做頭飾啫!近排頭巾髮型持續人氣高企,咁就唔好俾佢停,手巾仔、檯布、餐巾、絲巾呢類正方形嘅巾(簡稱方巾),好多人都有,但用途又點只得1種咁少,D.I.Y成頭巾最少可以變出16種髮型囉!

text-Edelweiss (ig:lovedelweiss) photo-網上圖片

摺幾摺,方巾都變成頭巾啦!

睇片即綁可愛低髻造型!

https://www.youtube.com/watch?v=vMYN9kB2_rk

星級示範

將鬢髮放落嚟,重可以修飾面形,啱晒啲包包面嘅朋友!

唔同pattern嘅方巾,效果可以差很大,除咗cute look之外,原來方巾都可以型得起。

除咗髮髻之外,簡單啲嘅做法就係將頭髮放晒落嚟,或者扎馬尾,再hea啲直頭用鋼絲髮帶,懶人必試!

內容延讀:

set頭之前,先試下5式呃Like素顏自拍!

頭巾個friend,學埋少女時代嘅復古髮帶造型!

速變甜美丸子頭,去片﹗

https://www.youtube.com/watch?v=nbFA8vvER20

星級再示範

想高調啲,就唔好收起頭巾,直接打個蝴蝶結啦!

將頭巾包頭整個turban look,係唔打結嘅另類玩法。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.