有得洗真係唔洗?5招保養牛仔褲

潮流

廣告

牛仔褲呢樣百搭嘅時尚單品,每個人嘅衣櫃入面總會有1條,不過牛仔褲呢樣嘢好奇妙,就係無論着幾多次,身為潮人嘅我哋都係唔會洗佢!為咩?就係唔想佢甩色同埋褲上面嘅貓鬚消失!但如果條褲真係着咗3、5、7年嘅話,佢嘅污糟程度真係難以想像,大家唔想直接洗嘅,不如學下呢5招保養條牛仔褲,咁就可以着得乾淨,又唔會影響本身條牛仔褲嘅外形啦!

text-Swing(ig:nganshuwing) photo-互聯網圖片

1. 乾洗噴霧

市面上有啲牛仔布乾洗噴霧,只要噴少少係條牛仔褲上面,再將條牛仔褲放係通風位置晾乾大約10至15分鐘,咁就得喇!既方便又快捷!

 

 

 

想平平哋自己洗,一樣無問題!

2. 局部清潔

如果你條牛仔褲有少少污糟咗,咁你就可以用番梘同牙刷嚟清洗污漬啦!沾少少番梘喺牙刷上面輕力刷,搞掂!
睇下有冇台北潮人着牛仔褲先!

內容延讀:

襯牛仔褲都啱喎!六百幾蚊買Converse x Fragment Design

唔通係牛仔褲?19個倫敦街拍有6個都着嘅係…

3. 浸住洗

如果你真係咁唔好彩,整咗好大面積嘅污漬,咁你就要用浸嘅方式去洗條牛仔褲啦!
Miley Cyrus都follow嘅ig潮婆Baddie Winkle,會唔會87年都冇洗過牛仔褲呢?

 

4. 通風晾

呢個方法最簡單!只要將着完嘅牛仔褲放係通風之下,咁就可以驅趕異味啦!

 

5. 正確收藏

平時着完點收藏條牛仔褲都好重要架!點樣摺條牛仔褲係好重要!首先兩邊對摺,然後再平均分3等份摺好,整整齊齊放係衣櫃入面。咁就唔會有啲不必要嘅摺痕啦!

There are 3 comments

Add yours
  1. 新Monday / 絲襪破了?教你4大保養法

    […] 這幾天的天氣終於有點秋意了,微風吹,超舒服!而我們的秋裝終於可以出籠了!當中最適合秋天的配飾,一定是絲襪。不過絲襪對女生來說,總是又愛又恨,因為絲襪很容易破爛!現在便教大家絲襪保養方法,讓你的絲襪可以耐着一點,不用穿1、2次就要報銷吧! […]

  2. 新Monday / 翻新工程!教你5招首飾保養方法

    […] 女生除了愛買衫買鞋外,還會買不少首飾去配搭,例如手鏈、頸鏈、戒指等等。不過若果你買的是銀器或金器,就很有可能會變色,即使是其他物料的飾物,時間久了,都會不及剛買回來時那麼完美。想它們可以更耐用更美觀,歷久常新?便要學懂這5種首飾保養大法,為你已經舊了的飾物來個大變身! […]

  3. 新Monday / 粉紅10月!U$499跟潮星、名模做pink lady

    […] 10月全城粉紅月,女生們當然要支10月粉紅革命這個國際乳癌防治運動。10月23日為粉紅服飾日,當然要身體力行穿粉紅色上班支持。首先也給自己1個很好的藉口去shopping。粉紅也是今季大熱,pink並不一定要走可愛風格,快學港、日、韓明星、紅模時尚混搭,配牛仔、白恤衫、短裙也有不同造型,更有同類型款式平價items推介,$499以下推介 試做潮流pink lady跟玩mix & match。 […]


Comments are closed.