型到過晒份 5大Johnny Depp咁襯都得開竅造型

熱話

廣告

唔知你覺唔覺,2000年後出產嘅宇宙級巨星買少見少,所以啲國際大品牌想搵啲極具影響力嘅代言人?數數手指就知買少見少。好似2012年Chanel No.5搵嚟Brad Pitt代言,即使被高登仔改成豆腐火腩飯,但你咪理,宣傳效用有幾高先至係結果。所以,上星期Dior正式公布,搵嚟世紀男神Johnny Depp (尊尼特普)任代言,一般人會覺得合情合理吖!不過你要知道Johnny Depp好有性格,多年嚟都我行我素唔願做代言人,所以今次Dior為Johnny Depp打造嘅Sauvage香水,就專為野性型男而設。各位自認型男係咪即刻想聞先?

而今次我哋重為大家翻閱過去5大神級Johnny Depp造型,最精采係絕不主流,但隱隱約約又覺得好型!令潮男開竅,原來咁襯都得,又唔會過時,唔使跟到足,學下襯法當啓蒙。

text-England

 

1. 眼鏡戴細一個碼
身為潮人應該都知Johnny Depp戴vintage Tart戴Randolph Engineering機師鏡,但之所以佢戴得咁好睇,除咗佢夠靚仔,佢揀眼鏡方面,亦特登揀細一個size嚟戴。雖然眼鏡戴細咗鏡架會擘臂,但戴上去個人望落會瘦啲兼斯文啲,簡單講,靚仔啲,我試過堅係。

 

入秋要花 今週必買4大花喱碌但不失霸氣潮物

2. 古怪闊邊帽遮頭髮
Johnny Depp有樣遺憾,就係佢髮型方面太不羈,你想跟佢髮型實在太難。所以呢,佢專戴古怪闊邊帽呢個習慣,想對地就易學好多。

惡怖測試滴紅酒都冇事?教你噴納米防污保住對AJ1

內容延讀:

>分半鐘搞掂?教你令白波鞋乾淨晒新嘅一樣

>唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

3. 點都搭件背心
作為Johnny Depp fans,佢嘅背心造型應該見得多,但數埋數埋,佢背心造型係多到嚇死人,有時佢襯背心就算襯錯都會照着!呢啲咪叫巨星guts囉!

死性不改?10個iPhone 6s跪求改進PK位

 

4. Accessories之霸但最怕打呔
由於Johnny Depp有印第安血統關係,佢由眼鏡、耳環、帽、戒指、頸鏈、手繩、褲鏈毫不保留通通都帶!而佢亦鍾意係條頸同腰之間搭一啲布條作layering。雖然佢咩小物都攬上身,不過有一樣佢應該好憎,就係呔!因為除咗喺電影外,真係冇見過佢打呔喇!

內容延讀:

>分半鐘搞掂?教你令白波鞋乾淨晒新嘅一樣

>唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

5.紋身+化妝
今時今日,同大家講男仔化妝同紋身,好似好平常,但如果數返去十幾廿年前,Johnny Depp玩化妝再紋埋身,其實係幾癲嘅一件事!最緊要嘅係,外國對Johnny Depp style評價為「Wild Dandy Man」,佢化妝化得嚟唔會小白臉、gay gay味等,畫眼線加smokey eyes係佢siginature,都算係影響後世甚深嘅一個突破。

內容延讀:

>分半鐘搞掂?教你令白波鞋乾淨晒新嘅一樣

>唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.