10張相串爆 IG女神 Barbie示範收兵相

熱話

廣告

【各位ig女神同兵唔好打頭!】是咁的,有位ig用戶socalitybarbie,利用Barbie代替真人,影出多張平時ig女神最常放上社交平台嘅「po屎」相,明串而家啲人明明好認真塑造自己嘅虛擬形象,但就懶係不經意咁,女神收兵相係其中1種。再睇埋佢扮偽文青語氣打嘅caption,絕對會令一班social media活躍者好有共鳴笑出嚟(女神同兵除外),以下為大家精選出最正嘅10張。

text-專題組 photo-ig:socalitybarbie

#做個你願意跟隨的人。(心中嗰句:張相影得唔好返去你就死。)

#可以泡個澡放鬆下,好舒服,感恩。(show長腿是呃like常識吧!)

10個重點睇晒IPHONE 6S詳盡規格 9月12日下午3點預訂

#Coffee & Magazine time(Quality of life嘅嘢,你識條_咩?)

#準備好展開我的山上冒險之旅。(但又會帶埋高踭鞋去咁得意嘅?)

#呼吸新鮮空氣,心境特別寧靜(其實行咗兩個幾鐘上山,嬲嬲豬講緊粗口中,好在唔係拍片。)

內容延讀:

眼睛又想旅行?近近哋睇下20台北潮人點襯衫

IPHONE 6S變ANDROID?HOME鍵隔籬多2個掣

#向目標出發,忠於自我必達目標。(其實純粹想show 嚴重P.S.過嘅自拍照,再加句連自己都唔明嘅懶有意義caption,表現深度。)

#期待聖地牙哥所遇到的一切。(去旅行重要去美國喎!緊係要曬到盡啦!)

10個重點睇晒IPHONE 6S詳盡規格 9月12日下午3點預訂

#無論去到邊,做緊乜,最緊要活在當下。(係囉,去到邊都要selfie咗先。)

#完美嘅晨曦光線同霧境,早上8點起身都值得囉。(但成張相主要都係見到你咋喎!)

#我能否變得更加真實?!(企喺路軌上係有啲虛幻嘅,因為好可能下一秒就從此消失喺呢個世界。)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 16 comments

Add yours

Comments are closed.