IG女教招兵自拍4式 ASUS ZenFone Selfie平玩1,300萬前置

熱話

廣告

ASUS ZenFone系列憑住平、靚、正3個字贏嚟唔少掌聲,山寨價錢買到合格以上嘅手電,衰啲講句跌爛咗都冇咁傷。我明好多人揀手電都係睇規格,但其實唔使下下要突破天際先叫好用,好似ASUS今日又喺香港發布3部最新機,包括ZenFone 2 Laser、Deluxe同Selfie,部部都係玩性價比高。其他唔講,當中最值得大家知嘅,首選就係Selfie,原因喺晒個名度,佢係部專玩自拍嘅手電,唔似自拍神器咁又貴又買唔到,呢部Selfie更有3色任揀,前置1,300萬像鏡再加雙色溫Real Tone閃燈,加埋內置美顏mode,功能勁強唔使再靠Apps,最重要係「值租」,賣價$1,999點玩都抵!自拍掂唔掂?即刻搵4個IG女自拍搶試,教下點自拍招兵相。

text-Nam

自拍4式 一學就識
叫得班IG女自拍幫手試機,當然唔止評分咁簡單,做得IG女總有1、2招自拍神技傍身,今次請佢哋每人示範1招自拍真諦,唔係求其撳個掣。以下相片全部用ASUS ZenFone Selfie拍攝,畫質嘅嘢用口講不如大家用眼睇,自然心中有數。睇完再介紹番部機。

1.記得牙痛
係咪成日唔知點先影到kawaii相呢?Christy教咗我哋1個方法,就係牙痛,好似佢呢張相咁,男仔見到真係冧豬晒。牙痛唔得可以試下頭痛、頸痛,總知隻手搵啲嘢做下,特別容易影到kawaii感覺,掂sss。

Christy Au Yeung
ig:a.y.y.m

2.filter要識落
自拍得咁辛苦,唔用App做下後期,不如早啲上床瞓啦,係咪咁講?攝影師影完張相都會執,何況我哋呢?落filter係常用技倆,10個有8個都識執一執再post。Mikie就試用ASUS ZenFone Selfie嘅內置功能執咗呢張相,整完係咪再靚啲?

Mikie Lai
ig:mikielai

3.Sexy點綴下
唔好諗到性感就係鹹濕,男仔鍾意睇性感相純粹係想有視覺享受,未必同生理有關,唔使咁避忌嘅!IG唔少妹豬都會識露下事業線嚟吸引兵仔,但若然真係覺得太大膽,亦可試試露其他地方,好似Suey明顯唔係呢種路線,佢露一露膊影張自拍,都養眼咗。

Suey Kwok
ig:sueykwok
4.最緊要道具
就算你靚到天使下凡咁,如果10張自拍,10張都係差唔多樣,睇得多都會悶。想有啲變化,可以就地取材搵道具幫手,細至1件cupcake,大至1隻寵物,都可以係自拍道具,主體唔放喺自己度有時重work,唔少女神都鍾意同寵物拍攝,不妨試試。

Carol To
ig:crl0201

內容延讀:

>時裝版《開學》震撼上映!10大潮款全黑返學鞋

>【猛鬼街忠粉唔會知!】導演WES CRAVEN4套經典影響全球恐怖片

為自拍而生
經常覺得Android手電喺呢2年發展得太誇張,用家未消化完就已經有新技術同新機,發展過快,搞到而家去到樽頸位。唔知點突破嘅結果就係好多手電部部都一樣,初見ASUS呢部Selfie都感覺「咪又係咁」,但原來喺自拍功能上,呢部機真係做多咗,例如鎖屏時只要用手指喺芒度畫個「S」字就係自拍,畫個「C」字就係開相機,剩講前置鏡頭,已有1,300萬像、88度廣角自拍、f2.2大光圈同雙色溫Real Tone閃燈,內置美容功能多多,試試佢。

系統:Android 5.0
螢幕:5.5吋1,920×1,080 IPS 403ppi
鏡頭:1,300萬像素(前、後前鏡頭)
CPU:Snapdragon 615 8核心 64-bit
尺寸:156.5×77.2×10.8mm
重量:170g
電池:3,000mAh
RAM:3GB
儲存空間:32GB(可外接microSD最高128GB)
發售日:9月2日起接受預訂
售價:$1,999
查詢:ASUS HK(3582 4770)


內容延讀:

>時裝版《開學》震撼上映!10大潮款全黑返學鞋

>【猛鬼街忠粉唔會知!】導演WES CRAVEN4套經典影響全球恐怖片

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 4 comments

Add yours

Comments are closed.