【撈埋麥記】世界已不能阻止emoji拍廣告了!你要知道的emoji最新二三事

熱話

廣告

(80年代廣告腔)當我知道,Sony攞到emoji電影版權,已經係時日無多,我想寫個短帖,同大家講,emoji要入侵電影嘅世界!唔好唔睇,千祈唔好唔睇落去,如果我當初唔係睇咗,而家就唔會喺度同你講呢個法蘭西McDonald’s廣告。

原來,喺正式拍電影之前,emoji呢個月頭就同法國麥當勞拍咗個廣告,等你睇戲前熱下身。Emoji拍廣告,你點睇?(唔好答我用眼睇)

text-Tammy photo-互聯網圖片

emoji拍廣告 print ad都好好睇!

內容延讀:

睇咗emoji食老麥,咁阿愁搶先試香辣蟹味卡樂B呢?

睇emoji拍廣告唔亂,咁睇杜如風同杜如科孖住評邪惡芝士撻又點呢?

Emoji拍廣告之外,又有新事你要知!
先知emoji馬賽克!
喺《New York Times》做網上開發專員嘅Eric Andrew Lewis,最近就整咗個網站俾大家玩emoji馬賽克,咁emoji玩emoji馬賽克又會變成點呢?家陣即試俾你睇!

原本係咁嘅…

馬賽克完變咗咁…

你都想玩emoji馬賽克?即玩即變>>> Emoji Mosaic

再知狗仔emoji!

英國最大狗狗福利慈善團體Dogs Trust剛剛喺8月26日推出23款狗狗emoji,呢23款狗狗emoji正正係英國最受歡迎嘅狗仔品種,真有其狗。很想要吧?即去 Apple iOSGoogle Android 免費download!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.