日本9月出貨《怪獸公司》能量瓶充電器勁呃like

熱話

廣告

Pixar呢期強勢,《玩轉腦朋友》當然冇得輸,之前嘅《怪獸公司》亦keep住有嘢出,重記唔記得入面毛毛同大眼仔成日嚇人,就係為咗收集小朋友嘅尖叫聲,將叫聲化為能源,所有能源都會儲喺一支支嘅能量瓶,而呢個能量瓶,最近就由日本搞鬼gadgets品牌Hamee變成能量瓶充電器,正到尖叫呀喂!勁呃like囉!

呢個能量瓶充電器,無論用色同細節位都跟足《怪獸公司》設計,瓶身會有發光顯示剩餘電量,同套戲又係一樣。另外舊電重包埋貼紙同mircoUSB充電線,俾你襯埋一套,點睇都冇得輸。預計9月出貨,有冇fd過日本先?幫幫手買唔該!

text-Nam photo-網上圖片

充電器定價3,400 yen,約$210,有2,900mAh電量,約90g重,尺寸10×3.5×3.5cm。不過spec.係死嘅,過癮先係重點,日本已經online賣緊(http://www.strapya.com/products/479471.html),預9月出貨,不過冇寫邊間鋪頭有,如果你有fd咁啱會去日本,咁就叫佢幫手行下電器鋪,可能搵到嘅,如果搵到記住話我知,幫我買埋呀^^

內容延讀:

>首隻3DS移植!手電POKEMON轉珠轉爆比卡超

>哈韓族一定要食 首爾弘大最新七彩BAGEL熱爆街頭

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!