【8條問題即測!】你最啱同邊隻熊男友一齊?

生活

廣告

坊間有唔少漫畫化嘅熊bear bear,憑住萌爆外表,成功令一眾囡囡融化。好似電影嘅賤熊 、成日都爆出瘀事嘅熊本縣部長熊本熊、日日喺通訊App《LINE》都見到嘅熊大…性格雖然各異,但就隻隻都咁可愛,如果變成男人,亦應該會吸引到唔同嘅囡囡。答以下8條問題,即check睇下你最適合同邊隻熊男友一齊,究竟係鹹濕鬼馬嘅熊本熊?定係純情蜜糖仔Winnie the Pooh?

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There are 2 comments

Add yours
  1. 新Monday / 【杜如風】換車如換男朋友!

    […] 【Trend’s Like Wind by杜如風】小妹最近想換車,主要原因是想爸爸坐得舒服一點,因為爸爸經常投訴我的戰車座椅是racing seat,令他坐得很不舒服,而且是雙門,母親大人要經常捐來捐去,每次媽媽捐去後座的時候,都會重複又重複又重複地埋怨!其實自己很愛我的戰車,這次忍痛的換車行動完全是為了方便爸爸,大家知不知道這叫做甚麼⋯…2個字⋯…不是「功夫」…⋯是「孝順」! 好,開始上網找尋1輛適合自己揸的四門車,嘩,原來網上售賣的車,猶如繁星一樣,簡直多過路面上的車輛!我不停看不停看,看了3日2夜,感覺竟然像找男朋友一樣!先看車廠,再看型號、年份、簡評及售價等等,四面楚歌地圍着這個男人分析分析分析再分析⋯…「喂,07年車喎!老咗啲喎,但係好穩陣喎,從來未撞過。」「唔,個款娘咗啲喎,唔係好襯我!」「咁Benz啦!」「唔,成街都係呢啲西裝友,一啲都唔特別!」「但係性能好喎!」「大把車性能都好架啦!」「我揀車最緊要快,最好曉飛嗰啲,有冇四門曉飛嘅車呢?」 嘩,原來揀車真的很難,好像揀男朋友一樣:又要年紀輕,又要做得嘢,品性又要好,又要夠高檔,最緊要夠特別,與眾不同,鶴立雞群一樣,哪裏找? 結果在網上找到1架你合適的車輛,然後就要去試車了!男朋友有冇得試用先架? 「炒咗啦!」女性駕駛者最擅長就是炒車。「咁你決定整番好佢,定係換過架新車呢?」有條件的女士就會乾脆換架新車,而最特別的是,有些女士就算要換1架新車,也會換回跟之前一模一樣的那款車輛,非常專一!沒條件的女士們就惟有繼續stuck with自己的舊車,有錢就整,冇錢就由得佢遍體鱗傷,也繼續陪着她周圍逛街! 最後,小妹還是找不到1架最適合自己的車輛,怎麼辦?乾脆搭隨傳隨到的的士算了! […]


Comments are closed.