【睇片學呃like】叫男友摘粒星俾你?不如送成個星空瓶吧!

熱話

廣告

早兩個星期興致勃勃諗住去睇下英仙座流星雨,點知人算不如天算,當日落過雨一堆雲層,唔使出去都知道唔會睇到啦,惟有被迫放棄。今年太空潮由新聞版到時裝界都大熱,近嚟外國流行D.I.Y.「星空瓶」(Bottle Nebula/Galaxy Bottle/Galaxy Jar),漸變的顔色雲層加上閃粉,漂亮嘅銀河就喺你手上,將星雲放喺房,足不出門幾時睇都得,幾咁romantic。如果女友叫你揀粒星星俾佢,做男友可以大手筆啲送她整個銀河,製作簡單方便又靚,閃閃發亮的星空瓶,女生實冧,睇片學整,即時呃like。

text-Winki Kiki(ig:winki_kiki) photo-網上圖片 video-Pakco

星空瓶製作材料:

棉花、閃粉、顏料(塑膠彩/墨水)、水、玻璃瓶

睇片即學!

小編用了圓型玻璃瓶,感覺更加星空味,不過瓶口較細入棉花及閃粉時難度較高。注意棉花要拉鬆先放入,效果更佳。

 

網上晒 #galaxybottle #bottlenebula #galaxyjar

現成嘅,都有呢個好raw嘅花瓶可以入手!

冧女必做!掛住你~星空小瓶頸鏈條

 

內容延讀:

>【有銀河都要有健康】即睇5件有損健康嘅時尚單品

>【得到宇宙更要做女神】做女神只要一對潮耳環,由HEA變GRAND!

介紹番,其他放得入口嘅星空:

再飲埋個宇宙落肚:
美國VINIQ推出閃閃銀河酒,紫色葡萄原味勁有星雲feel,閃令令係好好靚,不過混合咗果汁同伏特加,酒精濃度都有20%,酒量唔好嘅女生咪俾外表呃到呀。

必買手信星空棒棒糖:

美國出晒名嘅Vintage Confection星空棒棒糖,斷貨必買手信之一。全部手工製作,聞說此乃「溝女神器」,可以迷倒全球女生。

日本天文台都玩:
最近日本的仙台市天文台也推出地球棒棒糖,成為no.1紀念品,200日圓(約$13)買嚟自拍、打卡都抵,路經必買。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 5 comments

Add yours

Comments are closed.