一定無鉛!5款女星都敷嘅 DIY美白面膜

熱話

廣告

鉛水問題愈來愈嚴重,真係覺得我哋香港人好陰功,就嚟連水都冇啖好飲。講開鉛,好多女士都應該知,佢係1種好有效嘅美白成分,可惜一過量就會對身體有害。就好似我哋偉大祖國出產嘅美白面膜,周不時都會俾人驗到含鉛量嚴重超標,分分鐘一敷即中鉛毒。今次小編就好貼心咁,搵咗5款女星推介嘅 DIY美白面膜 ,成分夠晒天然,等你放心美白!

text-Emily(ig:emkiuuuuuuuu)photo-網上圖片

無鉛 DIY美白面膜

1. Emma Watson 木瓜蜜糖面膜

美貌與智慧並重嘅妙麗,雖然天生一副美人胚子,但美人唔keep都會老,所以佢都好注意護膚。妙麗曾經透露自己係木瓜控,最鍾意用木瓜溝蜜糖嚟去角質、美白,唔怪得啲皮膚咁鬼靚。

木瓜蜜糖面膜

材料:木瓜半個、蜜糖1茶匙

做法:將木瓜舂爛,加入蜜糖,撈勻後敷上面15分鐘,再用水洗乾淨。

功效:木瓜含有豐富嘅維他命C同埋木瓜酵素,可以促進新陳代謝,溶解老化角質層,令到皮膚更加白淨、有光澤。

 

2.范冰冰 蘋果泥面膜

不嬲都覺得范爺唔係地球人,啲五官精緻都離晒譜都算,皮膚白到反晒光先得人驚,難怪好多女人都視佢為美容嘅終極目標。咪話小編唔益你,原來范爺經常會用蘋果嚟敷面,美白兼且可以抗氧化,即學!

蘋果泥面膜

材料:雞蛋1個、蘋果半個、橄欖油1茶匙、麵粉5g、蜜糖2茶匙

做法:將蘋果去皮切粒,舂爛佢。然後加入蛋白、麵粉、蜜糖同橄欖油,攪勻直到變成糊狀。敷上面大概10至15分鐘,再用水洗乾淨。

功效:蘋果含有豐富嘅有機酸,可以促進新陳代謝、改善膚質,另外亦都有美白同抗氧化嘅作用。

 

內容延讀:

必Follow嘅4位IG 扮靚達人,減肥瘦身、彩妝、編髮乜都有!

睇韓劇學唇妝,女主角唇色大公開!

3.徐若瑄 中藥美白面膜

講到童顏女神,徐若瑄係絕對數一數二。已經40歲,重要陀緊BB,塊面都重係又白又尖。佢平時會用中藥自製美白瘦面面膜,塊面有Baby fat嘅朋友不坊試吓。

中藥美白面膜

材料:薏仁、荷葉、烏龍茶、海藻

做法:將薏仁、荷葉、烏龍茶、海藻舂爛變成泥,直接搽上面,等20-30分鐘之後洗乾淨。

好處:有緊致皮膚嘅功效,可以提升皮膚光滑度同彈性,美白同時瘦面。

 

4.林志玲 黃瓜牛奶面膜

雖然暗黑版林志玲好似重紅過林志玲本尊,但你唔好理,人哋就快40歲,啲皮膚都重白滑過你多多聲。本來已經係美容達人嘅佢,曾經教過人用黃瓜牛奶做面膜,因為性質好溫和,連敏感肌膚都可以盡情敷。

黃瓜牛奶面膜

材料:小黃瓜1-2條,全脂牛奶30ml

方法:將小黃瓜搾成汁,加入牛奶,然後攪勻。沾濕面膜紙或者化妝棉,撻上面敷20分鐘,記得最後要用溫水洗。

功效:美白保濕,同埋有抗炎鎮靜嘅功效,敏感肌膚最啱,輕微灼傷都可以用佢嚟纾緩。

 

5.宋慧喬 蛋白蜜糖面膜

次次喺電視見到Laneige嘅廣告,都會忍唔住停喺到睇,因為宋慧喬實在太靚。雖則拍廣告實打晒燈,但係人都知佢啲皮膚本身已經係零瑕疵,白之餘重好有光澤。聽聞佢皮膚咁靚嘅秘訣,就係keep住用雞蛋同蜜糖自製美白面膜,兩樣食物都咁有營養,未敷已經覺得work!

蛋白蜜糖面膜

材料:雞蛋 1隻(淨係要蛋白)、蜜糖1湯匙

做法:將蛋白同蜂蜜攪勻,喺夜晚就嚟瞓嘅時間搽上面,等佢乾咗之後,用水洗乾淨,1星期敷兩次。

功效:除咗美白,重可以能收縮毛孔同去皺。

 

內容延讀:

必Follow嘅4位IG 扮靚達人,減肥瘦身、彩妝、編髮乜都有!

睇韓劇學唇妝,女主角唇色大公開!

 

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.