【同膠布說再見】 5招預防 新鞋刮腳

熱話

廣告

身為女生,當然開心買鞋,唔開心都會買鞋,就算屋企個鞋櫃幾滿都好,一見到自己鍾意嘅鞋,就會覺得佢好似同你招手咁,唔帶佢返屋企真係對唔住自己!不過每次新鞋落地,都會俾一樣嘢困擾,就係 新鞋刮腳 !究竟點樣先可以預防 新鞋刮腳 ?最簡單嘅解決方法當然就係貼膠布啦,但係行行下,塊膠布都好易甩,而且俾人見到塊膠布又會覺得肉酸,所以而家就教大家5招防 新鞋刮腳 ,同肉酸膠布講再見!

text-Swing(ig:nganshuwing) photo-互聯網圖片

即學 防 新鞋刮腳 5招!

1. 濕毛巾+風筒

風筒除咗用嚟吹頭外,原來佢重係可以整軟鞋踭嘅秘密工具!只要用濕毛巾濕濕鞋踭位,再用風筒吹出嚟嘅熱風向刮腳位置吹幾分鐘。然後用手按住刮腳位,咁就得架啦!不過大家記得千萬唔好將風筒擺得太近對鞋呀,因為太熱會令對鞋嘅皮受損架!

除咗風筒,大家都可以用濕毛巾加錘仔、濕毛巾加鞋楔架!首先都係用濕毛巾濕濕鞋踭位,錘仔就可以打下刮腳位,而鞋撐就係用嚟撐大對鞋!

 

2. 報紙+膠袋

唔好以為報紙污糟,佢就無用呀!只要將報紙濕少少水,揸埋一團,再用乾報紙包住濕咗嘅報紙,塞係刮腳位,再將對鞋放入膠袋,過夜之後拎返佢出嚟就得啦!

 

3. 白酒+毛巾

見到白酒唔好以為靜係只可以用嚟飲先得架!佢都可以幫到你對鞋架!點解?因為白酒入面有乙醇,同對鞋嘅皮入面嘅蛋白質會產生化學作用,令到啲皮會變軟。方法好簡單!用毛巾浸少少白酒,再用夾夾住條毛巾係刮腳位,又係1晚已經可以搞掂晒!

 

內容延讀:

分半鐘學識!白波鞋 歷久常新必勝法

哎呀!我對人字拖爛咗呀….. 即學D.I.Y. 人字拖重生法

4. 蠟燭

只要係刮腳位搽上薄薄一層嘅蠟質,咁就會令啲皮變得軟,唔想用蠟燭,用番梘一樣得!

5.護跟貼

如果你好懶,以上4樣都唔想做!咁你就買對護跟貼啦!只要貼佢係鞋踭,唔俾自己腳踭同鞋踭接觸,咁就唔會刮腳啦!

 

內容延讀:

分半鐘學識!白波鞋 歷久常新必勝法

哎呀!我對人字拖爛咗呀….. 即學D.I.Y. 人字拖重生法

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.