42歲木村拓哉 最新廣告滑過羅霖 加10大必回帶睇型爆CM

熱話

廣告

42歲木村拓哉 ,上星期旋風式首次訪台拍廣告,一身過百萬港幣「碼頭」加埋極度親民態度,即令所有台妹乜浪都暈晒,亦令木村人氣攀升得無可再升!剛剛上星期(18/07)日本又公映咗佢套新戲《Hero2》,又攞埋首週票房冠軍,木村呀木村,你已經攞晒彩喇,全世界嘅女都俾你媾晒喇,俾我哋班庶民抖下得唔得?

真係唔得,事關佢代言多年嘅美容院Randy House有新廣告剛剛出街,入面見佢啲皮膚滑過羅霖咁滯,唉呀~~又成功殺死一班雌性動物喇!唉~~我好嬲嬲豬呀~~我要睇番晒10大佢最型爆又好睇嘅廣告先,事關…我愛朱茵…呀!我愛木村呀呀呀~~

text-singh

42歲木村拓哉 廣告晒冷

1.96年成名作賣唇膏勁妖

95年播完《長假》,木村已經開始紅到不得了,96年接拍埋化妝品牌Kanebo個唇膏廣告,更加殺晒當年幾億雌性動物!咪睇佢妖妖哋,其實嗰陣好hit,重有,掛喺JR車箱內嘅poster唔使一日就被人搶清,相當狼死!

2-5.呀~~lalala Gatsby~~Gat~s~b~~Gat~s~b~~

其本上唔使講嘢,呢幾輯Gatsby廣告真係入腦到爆炸,你睇我都要哼番句就知,當年hit到連盧海鵬都要扮,最搞笑係有網友話木村嗰陣跳嘅霹靂舞係抄《都市閒情》嘅阿舜,點都好,反正…我信了XDDD

盧海鵬版,笑到甩髻XDDDD

10幾年前《都市閒情》有個天才表演,阿舜贏盡全民掌聲,最近有網民想刮番佢出嚟,據聞佢已經結婚生仔,咁,阿仔出嚟跳可能好可愛^^

內容延讀:

>呢期同木村一樣紅!時代廣場Wing Gundam 渣古頭完全體

>木村百萬港幣上身 5大潮物睇下你跟唔跟到?

6.木村表示:痴X線??

男神木村咩事咁激動要爆晒粗?查實早幾年全球好hit 70年代邵氏片熱,連Supreme都出件「少林與武當」tee應下景。呢個廣告講木村去咗中國旅行,撞到個白髮公公,教佢功夫之餘重教佢講「痴X線」,好cult下!

7.星光燿木村

呢個廣告除咗木村,重有好幾位勁星客串,有Puffy啦,重有《半澤直樹》嘅堺雅人,不過佢冇叫木村10倍奉還,放心!

8.木村大戰北野武

又係Toyota廣告,但我覺得呢個重勁,木村扮織田信長,重有北野武,好有電影feel呀!

9.大過葉子媚呀喂~~

最近睇番電影《跛豪》,葉子媚真係好大好大…對眼呀!木村呢個都玩谷胸,型又得,搞笑又得,啲女俾你媾晒啦!

10.立「睇」木村,最型Levi’s代言人

木村喺90年代尾至00年頭,連續5年攞咗着牛仔褲最好睇男藝人,之後榮休,先到草彅剛執二攤乍!我記得呢個廣告應大約係00年頭拍,其實嗰陣牛仔褲市場悶悶哋(因日本大熱裡原系),但Levi’s諗到將牛仔褲改玩3D cutting,即刻潮晒,搵埋木村拍呢個「白拍」廣告,又型又過癮,將Levi’s牛潮起死回生!

https://www.youtube.com/watch?v=Su1EzsGsmHI

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!