關於Air Max 95你知道唔知道的10件事!連木村拓哉都着用!

波鞋

廣告

數一數,當年曾經炒上4、5千,比今時今日每個星期都有復刻AJ系列更黐線嘅波鞋Air Max 95今年就20週年,追番童年回憶就梗,不過呢對經典原來都有唔少side story,以下有10件關於Air Max 95嘅趣聞,唔知你識得幾多啦,重有當年廣末涼子、木村拓哉砂都着用,同人吹水講起都有牙力先啦!

text-England photo-網上圖片

1.原版air bag 磅數寫到明
唔同位置air bag用唔同psi你可能知,但留意原版Air Max 95有air bag上寫明幾多psi,不過之後復刻版就冇呢個detail。

2.嚇鬼高筒版
以為係笑料,點知係真有其鞋。原來2007年,NIKE確實以Air Max 95設計製作過16窿女裝boots版本,當時講,設計實在前過頭,但以而家女生接受程度睇,佢實勁過對Riccardo Tisci×NIKE Air Force 1!

3.日漫喪畫
漫畫《遊戲王》(圖)內其中1集故事劇情,城之內裏原宿買對Air Max 95後,就被鞋店老闆僱用人搶走對鞋,然後老闆再放番對鞋鋪頭賣。作者高橋和希事後解畫,話搶鞋事件係真有其事。你話,Air Max 95當時日本有幾瘋狂。

另外,《GTO》(麻辣教師)裏面,主角鬼塚亦曾經以Air Max 95同人交換1架BMW,就知呢對鞋有幾神級。

 

內容延讀:

>繼續潮跟木村訪台造型

>要睇埋!杜如風東京3大男潮店攻略

 

4.打機都要潮
除漫畫,連電玩遊戲方面亦唔放過,好似1996年格鬥3D game鼻祖《Dead Or Alive》中,疑似洛文角色Zack都有用Air Max 95,潮呀!

 

5.試作黑鞋舌版
話說起初Air Max 95prototype係設計成黑色鞋舌,不過最終推出市面元祖色換番做白鞋舌。有見及此,日本mita sneakers就2013年將呢對Air Max 95 prototype以crossover形式推出,俾個機會大家買到試作鞋色。

 

6.廣末涼子用
時值1996年,當時廣末涼子住對藍白Air Max 95於DOCOMO廣告中出現,加上殿堂潮誌《Boon》特集中再力谷,直令Air Max 95熱潮正式爆起。

 

 

7.木村於《HERO 2》用
2013年《HERO 2》劇集中,木村拓哉用復刻Air Max 95元祖色,令對「蠶蟲」日本迅速再次被熱搶,波鞋街更有傳日本派buyer香港掃貨。

 

 

8.復刻班霸
由於Air Max 95日本大受歡迎關係,自1995年推出至今,除推出過百種顏色物料配搭外,剩係對元祖螢光灰都復刻超過10次以上!至於近年亦推出過唔少物料變動版本,例如今年頭亦有SP Patch版本,附有魔術貼布章,玩gimmick。

 

 

9.atmos經典聯乘色
日本atmos於03年及06年分別推出過兩款Air Max 95聯乘色,03年版玩紫×earth tone(earth tone熱潮亦因咁樣大熱),而06年Supreme animal pack所玩動物紋就算今日再度復刻,都應該係大炒特炒先買到靚款。

 

 

10.童裝爭唔慳得
大家都知NIKE好多鞋款都有出埋童裝size,不過Air Max 95童裝就只得後有air bag,前掌變成普通PU中底,好在Air Max 95亦有full air女裝,所以當年潮妹亦唔會貪平買童裝!

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 6 comments

Add yours

Comments are closed.