【率先睇】霸氣小白獅7月玩轉全香港3大商場

生活

廣告

日本首部彩色動畫《小白獅》將會嚟香港同大家見面!

為咗慶祝呢隻由漫畫界大師手塚治虫創作嘅白色獅子仔誕生50週年,由7月5日至8月31日期間,大埔超級城、元朗廣場、同柴灣新翠商場化身成小白獅嘅森林世界。除咗有小白獅裝置外,更會展出過百件極罕《小白獅》精品。Fans更加唔可以錯過期間限定蛋糕店,因為商場搵嚟帝京酒店推出《小白師》限定糕點,唔止睇得重食得!至於咩細情況,梗係要追實我哋嘅報道啦!

text-Oscar

 

大埔超級城嘅小白獅森林王國,連手塚治虫筆下另一人氣角色小飛俠都嚟埋慶祝。

 

元朗廣場就會變成瀑布森林。

 

新翠商場就會變成最出名嘅森林之巔場景,同爸爸巴迪一齊統治森林。

內容延讀:

要去啦!My Melody & Little Twin Stars生日party

梗要買埋!睇埋賤熊pop-up store精品

帝景酒店嘅《小白獅》限定糕點係唔係好吸引呢?

 

只要喺新地旗下指定商場消費滿指定金額,就可以換走呢個「小白獅 x 小飛俠」tote bag。

內容延讀:

要去啦!My Melody & Little Twin Stars生日party

梗要買埋!睇埋賤熊pop-up store精品

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!