潮跟GD木村 Converse Cons One Star Pro

波鞋

廣告

復刻狂熱係無可口非嘅事實,各大品牌都爭相將自家陳年經典重新天日,Converse旗下嘅滑板鞋主線Cons,於1974年推出One Star,其後於90年代加入其他街頭同滑板文化,有幾經典?十幾年前木村主演嘅日本神劇〈Beautiful Life〉入面,就差唔多One Star不離腳,以後十幾年後已經out咗?近排G-DRAGON同TAE YANG喺MV〈Good Bo〉入面都係著One Star!古着到Hi-Street一樣得,問你死未。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Mike W.

全面進化
Converse今次就推出全新Cons One Star Pro,將呢對70年代經典重新演繹,同時加入滑板性能,以迎合現今滑板好手嘅需要。除咗貫徹原版嘅美學設計,以麂皮面料打造,當然唔少得鞋側象徵系列名稱「One Star」嘅星形圖案,同鞋身主色形成強烈對比。另外亦採用Lunarlon緩震鞋墊技術,為雙腳提供極佳舒適度同緩震保護,非常啱踩板用,而鞋底CONS Traction Rubber橡膠外底重可是有效提高鞋嘅抓地力,全面幫呢對經典upgrade,令對鞋更耐用舒適,唔只睇得重好「踩」得,板仔同潮人都一樣要有。

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 4 comments

Add yours

Comments are closed.