好韓味啊~型男教你調出泡菜味創意Cocktails

熱話

廣告

大家都心繫韓國,乜都要韓,韓衫韓妝韓食韓仔……總之見到個韓字就衝呀﹗不過因南韓出現MERS,大家個心變咗寒,唯有隔岸遠距離繼續買韓嘢煲韓劇止癮?唔只,你重可以shake出創意韓式cocktails,等泡菜味幫你舒解思韓嘅鬱悶心情,好玩有趣又頂癮。

text-william photo-man

D.I.Y. 創意石頭鍋cocktails

睇親韓劇,總會見到啲主角飲下酒,「呀~」一聲,好爽咁。韓國米酒、燒酒、啤酒大家都飲得多,韓式cocktails睇怕你都未飲過。Spirit of Spirit Cocktail Academy嘅專業調酒師Kit Cheung創作咗幾款韓味濃嘅cocktails,全因朋友打算開設韓燒店,佢即閃出靈感,更用咗幾個月時間研究出呢幾款cocktails,而家佢就將心得大公開,大家學嘢喇﹗






發揮創意 分享經驗

大家見到Kit有冇暈晒先?佢14、15歲時去英國讀書,partime做飲食業,發覺自己鍾意飲酒,便開始多接觸同認識bartender嘅工作,之後重做過bar嘅唔同崗位。後來佢同朋友遊歷數國,喺唔同國家邊玩邊做bartender。於2012年喺英國成立Spirit of Spirit,專門做event,其後回流香港。Kit想將佢嘅經驗share俾新一代調酒師,決定開辦專業嘅調酒師課程,另為配合潮流動向,推出各式各樣嘅調酒興趣班,創意韓式調酒就係其一。另有中式補健酒、咖啡調酒,同埋調酒體驗班等等,較多元化選擇。





韓式調酒班(每月舉辦約2班,詳細時間可參考網頁)

Spirit of Spirit 網頁

地址:荔枝角永康街29-33號兆威工業大廈805室

電話:3568 8751

 
內容延讀:

型格黑面Miffy限量版蛋糕

20個爛gag 好好笑咩 用嚟冧女重型!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!