【叮噹都想要!】神奇沙灘蓆~~~

熱話

廣告

呢張蓆,真係神到叮噹…sorry,多啦A夢都想要!

又到同陽光玩遊戲嘅季節,去到沙灘曬太陽,最憎就係搞到成個背脊都係沙,污糟又唔舒服。澳洲有間廠商就發明咗就張「神奇漏沙蓆(!)」,話透過2層人造纖維嘅網面,可以將啲沙漏到蓆底,達至「一沙不染」嘅境界。係咪睇片都已覺得成日舒服晒,背脊冇嘢「拮」?

 

text-Oscar

聽落神奇得嚟又幾好用,張「神奇漏沙蓆」都有2米乘2米大,不過要成US$99($772),亦有人質疑香港沙灘嘅沙粒較粗,未必用得着。點都好,有興趣嘅,可以去到官方網站購買。

 

只要用手輕輕一撥,啲沙都會慢慢漏落下面。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!