【史上最強對決!】㗎仔大戰機械臂

熱話

廣告

大家咪諗錯,呢套唔係3級愛情動作片,亦同「㗎妹大戰機械獸」毫無關係。其實係日本安川電機為咗紀念佢哋經營100周年,搞咗個「YASKAWA BUSHIDO PROJECT」,搵嚟有「拔刀術之神」稱嘅嘅居合達人町井勳,同日本安川工程師利用頂尖科技研發出嚟嘅機械臂MOTOMAN-MH24比劍藝,到底鹿死誰手?

text – 專題組

首先用電影嘅motion capture技術,將町井勳嘅斬技數據輸入電腦分析。

之後就開始「㗎仔大戰機械臂」嘅表演對決。每次町井勳先會示範唔同招式嘅斬技,之後MOTOMAN-MH24學習後再使出相同技法。開始先做「四方斬」熱身。

之後就嚟「袈裟斬」,呢個斬技係要令到切口平滑整齊先叫合格,MOTOMAN-MH24順利過關。

 
內容延讀﹕

>睇埋另一神技!40秒擺119個poses嘅model!

>再睇「咪眼斬」靚索女!《加州大地震》女星Alexandera Daddario

再嚟係「斬り上げ」,由下向上切割,難度又加分,但MOTOMAN-MH24一樣輕鬆完成「辣手催花」。

「水平斬」,準繩度要求又再高咗,町井勳示範切柑,但MOTOMAN-MH24連勁薄嘅荷蘭豆照樣可以一刀兩斷,準繩度好似重勁過町井勳!

到咗最後試煉「千本斬」,即係要以最短時間以最準繩嘅技法使出1,000下「袈裟斬」,就連「最強之劍」町井勳都切到满頭大汗,到底最後MOTOMAN-MH24可唔可以完成千人斬呢?

唔識町井勳係邊個?佢係連高速發射發嘅BB彈都可以用武士刀切開嘅人,唔信?睇片啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!