【8條問題即測】 你有冇無手電恐慌症(Nomophobia)

熱話

廣告

都市人「機不離手」,無論係返緊工、食緊飯、去緊廁所,雙手都會攞起部手電撳下,呢個無時無刻都要撳手電嘅習慣,已經變成呼吸一樣。假如有日唔見咗電話,你會唔會慌失失,驚啲資料唔見晒,或者雙手冇「機」可撳而若有所失呢?

美國愛荷華州立大學就整咗1份問卷,去幫助大家了解自己有冇「無手電恐慌症(Nomophobia)」。我哋就將問卷簡化,綜合成8條問題,分數愈高,你患有「無手電恐慌症」就愈嚴重!

text-Oscar

[wp_simple_survey id=”14″]

 

 
內容延讀:

測完呢個,再睇日女神墮落部屋試下自己有冇強迫症

睇埋8月SLIDETHECITY HK千呎滑梯瀡盡攻略

重有11月登陸香港嘅CRAZY INFLATABLE RUN 5K吹氣機關

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.