率先開箱片!睇360度轉麥當勞nanoblock

熱話

廣告

呢2日無限loop〈相逢何必曾Big Mac〉,重有追加糖妹合唱版添,好想食囉!亦好想換埋套nanoblock,實物終於到手,比相片吸引100倍,Big Mac、薯條、蘋果批、麥旋風等造得好細節,一定要儲全套先夠過癮。不過所有nanoblock原來係黐實晒嘅,唔可以逐粒逐粒慢慢砌,夾硬搣都唔甩,惟有成舊攞出嚟自製360度轉轉轉俾大家睇,睇見都開心呀!一齊去換啦!
溫提:6月4日開始換,唔使急,最緊要快!

text-makim

 

麥當勞nanoblock Box Set有得訂

雖然大家不停鬧冇得砌nanoblock,不過憑住可愛靚樣,限量版Box Set唔使1日就賣晒,實在太勁。麥當勞梗係想皆大歡喜,俾大家預訂McDonald’s Food Icons x nanoblock Box Set,下個月可以攞。而5款獨立包裝嘅經典美食nanoblock、McCafé特別版nanoblock套裝重有少量(各分店剩餘數量唔同),大家快啲去換喇﹗

McDonald’s Food Icons x nanoblock Box Set預訂詳情

即日起至6月11日到麥當勞餐廳以全數現金預訂(海洋公園、沙田馬場、跑馬地馬場及香港國際機場店除外)

領取日期︰7月23日至8月2日期間到預訂Box Set的麥當勞餐廳領取

 

換領細節–
買任何食品(麥當勞美食禮券、貴賓券、美食券除外) 加$20,即可換購5款經典美食nanoblock中嘅其中1款。
.由6月4至24日
.最多可加$40換購2款nanoblock
.於24小時麥麥送惠顧任何食品滿$70,加$20即可換購1款,最多可換購4款

nanoblock限量版Box Set $198
.由6月4至24日
.特別版麥當勞餐廳造型nanoblock、麥當勞$10美食劵及展品限量Box,不設單售。
.於24小時麥麥送買任何食品滿$70加$198即可換購1套,不適用於網上訂餐服務。

McCafé特別版nanoblock套裝
.由6月4日起
.McCafé特別版套裝包括McCafé特別版nanoblock 1個及McCafé中杯裝熱飲換領劵4張
.McCafé特別版nanoblock不另作發售


內容延讀

>瘋狂障礙跑CRAZY INFLATABLE RUN 5K 癲到嚟香港!

>【率先教!】 SLIDETHECITY千呎滑梯瀡盡攻略

>《迷你兵團》MINIONS粵語配音版 估唔估到邊個配先?

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.