【我頂!真係趣乒乓!】用頭頂嘅table tennis你玩過未?

熱話

廣告

近年歐洲人好鍾意將傳統運動加入新元素變成全新運動。好似我哋報道過嘅bossaball、footgolf、poolsoccer,將足球撈埋其他球類變「瀨尿牛丸」,玩起上嚟十分過癮。今期介紹嘅Headis,性質同乒乓波有9成9似,但就用頭代替波拍,喺歐洲hit到爆,重有聯賽玩添!

我哋除咗訪問咗Headis「老竇」德國人René Wegner,重由德國訂咗Headis專用波,請嚟港超球隊太陽飛馬嘅葉頌朗、陳文輝,再加香港花式足球界no.1嘅施寶盛同佢拍檔馮國謙,嚟個Headis大對決!

text – Jessie photo – Jacy、由被訪者提供

創Headis只因冇波踢

René話,佢發明Headis絕對係無心插柳:06年佢讀緊大學嘅某日,本來興高采烈咁同啲朋友去球場踢波,點知去到發現冇晒場。佢哋見到附近嘅乒乓波檯,就諗不如用足球當乒乓波玩住先!但又覺得用手打冇乜新意,René於是建議齋用頭頂,玩到個個都停唔到。
呢個game慢慢由大學傳到全歐洲,佢重成立官方組織「Headis Trendsports UG」。René話:「Headis係好容易上手嘅運動,唔係運動健將都一樣玩得,女仔都可以玩得好好。而且就算你冇專用波,只要用啲彈力好而輕嘅波代替都得,所以係好彈性嘅運動。」

入門解說:「Pat Pat坐低啲。」
René話Headis規則同乒乓波係一樣,唔同嘅只係以頭代拍,而且身體各部分都可以觸檯。「我建議初學者可以放對手喺檯度撳住嚟借力,之後向後退1、2步,膝頭微曲,pat pat坐低啲,咁樣用頭扣球嘅控制力度同位置都會易啲,最緊要盡情享受個game,玩得多,自然會有進步。」René重話自己玩咁多年Headis都未曾喺過程中受過傷,如果想萬無一失,初學者最好先慢慢搓下波,熟啲先慢慢加快速度。

專用波好好彈
Headis發源地係歐洲,係最新興嘅運動,喺好多國家如捷克、瑞士、比利時、法國等都好受歡迎,每年夏天更會舉行世界盃。佢嘅專用波比乒乓波大好多,直徑7吋、重100g,而比足球輕4倍。佢由軟膠製造,又輕又腍唔會頂傷個頭,重好有彈力。1個膠波雖然要賣成14.95歐元(即約$127),係貴咗啲,不過經歐盟安全測試,玩得安心啲。

訂波官網

 
內容延讀:

同樣嚟自外國嘅瘋狂障礙跑CRAZY INFLATABLE RUN

8月有得玩嘅SLIDETHECITY HK千呎滑梯

港超隊 vs花式隊 Headis大對決!
講咗咁耐,到底Headis有幾好玩?我哋就請嚟一班「頭槌專家」:太陽飛馬嘅葉頌朗、陳文輝,同花式足球王者施寶盛及佢拍檔馮國謙,最強對最強咁切磋一下!經過猜team之後,陳文輝對施寶盛,葉頌朗就對馮國謙,打11分嘅世紀頭槌之戰隨即展開!

 

Round 1

 

Round 2

4大高手再傳玩Headis心得

陳文輝:
「我覺得幾好玩,因為好新鮮,平時踢波都會頂下頭槌,但呢項運動由頭到尾都係用頭頂。玩嘅時候坐低啲,就會易頂好多。呢項運動幾好,唔使好似踢波咁要走動咁多,老少咸宜。」

施寶盛:
「玩法非常之新鮮,好正。個波比較腍,頂落個頭度冇足球咁痛。而且個專用波體積較細,除咗用頭頂之外,用嚟練腳法都非常適合。過程中捉緊時間同埋估計個波嚟嘅方向比技術更重要,如果預測到球嘅方向,就好容易可以接到。力度控制方面較難掌握,因為大力少少就會頂出界。」

葉頌朗:
「我覺得非常之好玩,但係玩嘅時候要留意番,因為Headis專用波同足球唔同,有好強嘅彈力,頂嘅時候要小心啲,因住啲力,都幾難控制,一開始都要啲時間嚟搵適合嘅力度大細。」

馮國謙:
「我都係第1次接觸Headis,感覺好得意。玩完之後,我覺得佢較着重控制同集中力,因為個波有好強嘅彈力,一唔集中,個波就會飛到好遠,唔知去咗邊接唔住。」

 

外國嘅Headis球手已經玩到出神入化,可以用頭控制個波控制得非常自如,官方整合咗德國Hamburg 10大精采對決時刻,從影片中可睇到佢哋有幾勁!

 

官方拍過1條片,用3分鐘教大家點玩Headis,都係睇片先知,原來可以5個人同時一齊玩。雖然段片用德文冇字幕,不過從佢哋嘅肢體動作都大概睇得明。

 
內容延讀:

同樣嚟自外國嘅瘋狂障礙跑CRAZY INFLATABLE RUN

8月有得玩嘅SLIDETHECITY HK千呎滑梯

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.