今天是佐敦日!5件抽唔中鞋都要知嘅AJ1大事

波鞋

廣告

今日真係全城Jordan迷都勁興奮,個個狂check email,又猛問人收唔收到呀咁,咩email?早2日香港Nike官網登記抽Air Jordan 1 Chicago色Retro,今日知結果嘛!你冇抽?未收到?等多陣啦,根據過往情況試過有人好夜先收到email㗎,重有,溫提,check清楚spam mail呀垃圾郵件之類,有機會跌咗落去呀!

好,既然重未被判死刑,不如趁而家輕輕鬆鬆鄧鄧梓峰時段,我哋重溫下關於AJ1嘅5件大事,點解AJ1會令鞋迷咁瘋狂?雖然,大多數事你都可能知,又不過,喺呢個時刻重溫,如果溫溫下突然收到抽中mail,真係會喊出嚟都似!但今晚確定唔中嘅話,一路重溫一路喊,又夠感觸吖!

重有重有,唔爭在睇埋歷來4對AJ1 Chicago色嘅details有咩分別?

text-stanley photo-網上圖片

1.85年登場 場場罰5千

2.首系列logo 玩兩代收皮

4.神漫當入樽 捧紅AJ1

5.最後一場波 都着芝加哥

4代同堂AJ1 今年嗰對最得

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.