【香港人撐香港運動員】專訪長跑天后 姚潔貞:「唔相信真係可以跑奧運!」

女生

廣告

貴為「長跑天后」,姚潔貞嘅人生本身就係1條跑道,由09年於東亞運動會女子千五米取得銅牌開始,注定佢嘅跑道變得不平凡。多年嚟一直尋求突破、進步,10K、半馬、全馬;冠軍、破紀錄、受傷;甚至為咗轉為全職運動員,毅然放棄護士工作,跑道上嘅佢真係咩風浪都經歷過。

而當然大家都知道,今個月3號,潔貞於布拉格馬拉松中,以2小時38分42秒打破個人最佳成績衝線,並取得2016年里約熱內盧奧運會馬拉松賽事參賽資格,為港增光,亦係佢生涯上一個極重要嘅里程碑。奧運未到,暫緩腳步,到底潔貞自己點睇佢嘅人生跑道?

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Billy

目標愈遠大 進步愈快
本身係註冊護士嘅潔貞,為咗衝擊奧運資格,上年毅然放棄工作,宜家成功大家當然話咩都值得,但想當日要面對壓力有幾大?佢同老公陳家豪獲傳媒稱為「長跑情侶」,咁家豪對佢嘅支持又有幾重要?一齊睇睇。
N:《新Monday》 C:姚潔貞

N:到底點解當初會以奧運為目標?
C:「其餘喺因為一次北京馬拉松比賽,當時成績係2小時44分,家豪係我主教練,佢見到我練嘅時間唔多但都可以跑出唔錯嘅時間,就覺得如果我可以投放更多時間,衝擊奧運資格唔係冇可能,所以就鼓勵我去嘗試。」

N:奧運對你嚟講嘅意義?

C:「好遙遠,係一個夢,細個嘅時候好希望可以代表香港出賽,但諗都冇諗過可以參加奧運,奧運係所有運動員視為最大最高嘅一個榮譽,一直冇幻想過,到宜家成功咗,都重係覺得好神奇,好難以置信,但其實愈遠大嘅目標就令自己進步得愈快,即使最後失敗,我都會有所進步。」

N:除咗放棄護士工作,重為奧運犧牲咗啲咩?
C:「重要係同屋企人相處嘅時間,以前返工已經少見,但宜家基本上每日都長時間練習,所以見面時間更少,不過佢哋都好支持我,呢點令我更有動力。」
內容延讀:

2015 NIKE BASKETBALL「RISE 打出名堂」蓄勢待發

邊個話做運動唔可以化妝?教你5招化防溶妝!

【王麗雅】如何開場屬於自己的運動PARTY?

https://www.youtube.com/watch?v=MKrKQvNHDjQ

&feature=youtu.be

代表香港有壓力

N:家豪對你嘅支持起咗咩作用?
C:「跑步上,佢係我教練,佢可以準確咁估計到我每場比賽跑到咩時間,幫我set up好多訓練同目標,而佢所講嘅嘢我都好信任。心靈上,佢會不斷鼓勵我,配合我嘅時間訓練,最大嘅support係叫我放棄護士份工,收入方面大減,佢自己就做多啲搵返多啲錢,如果唔係都好難維持年幾兩年時間冇正職收入,所以佢真係幫咗我好多。」

N:講返布拉格場馬拉松,聽講你帶傷上陣?
C:「其實去到開賽前一刻身上都重有傷在身,有諗過唔參賽,有諗過完成唔到賽事,但馬拉松賽唔同短跑比賽,我哋博盡長跑比賽做時間,個身體一年只得幾次quota,變咗每次大賽都要好珍惜,我嚟得呢度就要博。」

N:咁沿途感受係點?過程中你知唔知道自己成功達標?
C:「其實一直跑都留意住自己嘅腳嘅傷勢,直到過咗28K,發覺隻腳狀態仍然ok就比較安心,係會唔舒服,但我可以自己調整步伐,當然去到最後10K就開始有信心,因為計返自己pacing,知道穩穩陣陣就可以達標。但就到嘅時候都feel到自己肌肉有啲反應,所以都唔敢好似平時咁爆到盡,直到衝線一刻,知道自己真係成功咗,真係好開心好興奮,非常難忘。」

N:對奧運有咩展望?
C:「成績依然係一個重點,世界各地最高級嘅運動員都會喺度,馬拉松同其他跑步比賽好唔同,地方、對手、天氣全部元素都可以影響發揮,所以奧運前嘅世錦賽我會好好吸收經驗,再慢慢部署奧運。其實有時著起代表港隊嘅衫係有壓力嘅,但同時亦係一種動力,因為我代表緊香港嘅女子運動員,一定唔可以掉假,所以會盡自己全力爭取好成績。」

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.