連登仔勇闖海洋公園禁地 驚覺發現極心寒現象!

超自然

廣告

一年一度的萬聖節是唔少人都十分期待的節日,一眾好朋友扮鬼扮馬去到街上示眾,仲可以一覽大家扮咩角色。而主題公園都會因應萬聖節而推出「鬼屋」活動,當中海洋公園的「哈囉喂」更是十分聞名,停咗幾年終於搞返!

連登仔勇闖海洋公園禁地 驚覺發現極心寒現象!

有連登仔於星期日同一眾朋友前往海洋公園參加「哈囉喂」活動,一開始都轟今年的活動水準比以往是「直線下降」,不過一行人就趁著樂園就關門時前往荒廢園區,即越礦飛車,滑浪飛船那個位置,事主指希望藉此「行個圈增加吓節日氣氛咁」。

海洋公園 近年哈囉喂水準都被指下降
近年哈囉喂水準都被指下降(圖片來源:fb@香港海洋公園 Ocean Park Hong Kong)
海洋公園
(圖片來源:fb@香港海洋公園 Ocean Park Hong Kong)

事主踏足荒廢園區

事主表示自己同友人一同開始探險,他指自己由海盜船起行,經展壽路出發。形容:「初初都ok, 海盜船同佢隔離新開嘅設施都有開,冇咩嘢。」。不過當事主一行人開始向入行時,整條街都變得冇人同十分安靜,之後行到去海豚保育館,事主稱「有鐵馬圍住前方,上面就寫住staff only。」。之後事主「膽生毛」,跨過鐵馬繼續行入荒廢園區,十分安靜,但是街燈卻開著。

海洋公園
(圖片來源:連登)
海洋公園
(圖片來源:連登)

詭異聖詩響起

之後事主突然聽到有聲,發現在越礦飛車入口位置沒有任何街燈,但能夠清楚聽到不斷重覆的「聖詩」。事主事後有問海洋公園職員相關狀況,但職員一律指該地方已荒廢很久,沒有可能有「聖詩」播放。之後事主就指:「成單嘢似係海洋公園知道果到有啲問題,所以要長期播啲咁嘅歌,鎮一鎮啲嘢。但啲staff又唔會入果邊,所以唔知。」

海洋公園
(圖片來源:連登)

即睇片!

網民懷疑「老作」

不過唔少網民都不相信事主,指只是一個「老作」故事,又指如果與靈異現象有關的話,並不會播「聖詩」;更有網民質疑事主是早有預謀,因為事主每去到一個地方都有影定相。之後更有網民指其「聖詩」是由另一部電話播放,懷疑事主是海洋公園打手。不過都有網民笑指事主呢一行值回票價,因為能夠感受到比一般鬼屋更出色的氣氛!

海洋公園
(圖片來源:影片截圖)
海洋公園
(圖片來源:影片截圖)

資料:連登

圖片來源:海洋公園,連登