屎萊姆潛水復出YouTube|Dislike數超誇張 仲勁過雪姨!

網絡熱話

廣告

算得上是香港元祖YouTuber之一的屎萊姆,近年因為被另一YouTuber慕容公子大爆玩「YouTube霸權」,而引致拍片出聲明去否認罪行。之後屎萊姆就淡出YouTube界,直到近日再次回歸!

潛水復出YouTuber屎萊姆Dislike數超誇張 仲勁過雪姨!

自稱為「四川辣王」屎萊姆早期以「手遊實況」以及「開箱影片」等等的內容而走紅,不過後期因為被大爆玩「YouTube霸權」而導致網民聲討,其後出聲明去否認,引來網民負評如潮。

屎萊姆
(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)
屎萊姆
(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)

就在3月22日,屎萊姆決心復出,再次拎起部機做影片製作者。首次拍片就已經出師不利,名氣大不如前,而且互聯網是有記憶的,所以網民對於他的復出都嗤之以鼻。對於負評如潮,屎萊姆都特意在Comment區回應,最後都指:「時間會證明一切!兜兜轉轉都番番嚟,都係因為鍾意拍野,離唔開呢樣野。唔洗趕住出片~慢慢出,無views嘅壓力,無數要追,佛系拍片,想拍乜拍乜~回歸最初嘅隨心是但拍」。

屎萊姆 負評如潮。
負評如潮。(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)
屎萊姆 其後他都有在留言區表達自己意見。
其後他都有在留言區表達自己意見。(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)

網民當然唔係咁睇,屎萊姆首條影片成功榮獲1.7萬Dislike數,比起Like數大幅度領先。之後屎萊姆冇放棄度,於負評下成長!於其後5條片中都繼續收錄勁多Dislike,加加埋埋目前已有1.4萬Dislike數(截自4月26日),認真誇張!

屎萊姆 其他片都勁多負評。
其他片都勁多負評。(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)
屎萊姆
(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)

Comment區當然都難以洗白,網民繼續炮轟其以往的罪行,認為他不應該再出來拍片,有網民更指應該要「CLS」(Close Leave Skip)去令他無法在YouTube界立足。

屎萊姆 網民都不希望史萊姆復出。
網民都不希望屎萊姆復出。(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)
屎萊姆
(圖片來源:YouTube@屎萊姆的3次元)

另一個貼樣狂收負評的便是富貴KOL「雪姨」,自盆菜事件後就俾人鬧足咁耐,潛水一排一改Mean爆性格教人「斷捨離」,榮收1.4萬Dislike數,比起屎萊姆來得少。不過兩位有一樣嘢是一樣,便是兩人同樣在其他影片中狂收Dislike,不過雪姨對上一條片已經3個星期前,難道已經準備退出YouTube!?

屎萊姆 雪姨收負評都唔手軟!
雪姨收負評都唔手軟!(圖片來源:YouTube@Snowe)
屎萊姆
(圖片來源:YouTube@Snowe)

早在3月1日時,雪姨就特地購入500盒快測想派俾有需要人士,網民當然唔領情,大鬧她「扮有良心想洗底」,又指該品牌的快測出名不準確,指她在選貨過程毫無誠意。

屎萊姆
(圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite)
屎萊姆 雪姨早前想派快測去幫人~
雪姨早前想派快測去幫人~(圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite)
屎萊姆 不過又被網民發現冇誠意。
不過又被網民發現冇誠意。(圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite)

圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite,YouTube@Snowe,YouTube@屎萊姆的3次元