Super Tiger成員許俊豪疑壓力爆煲 IG大呻:「我係垃圾」之後急急腳澄清!

網絡熱話

廣告

TVB期間限定團體Super Tiger的成員之一許俊豪Lincoln,在加入Super Tiger之前便已出道,為另一解散男團天堂鳥的成員。不過星途未算明朗,於2021年解散男團,之後Lincoln就加入Super Tiger。

Super Tiger成員許俊豪疑壓力爆煲 IG大呻:「我係垃圾」

有網傳許俊豪近日因為在拍攝劇集時因演技欠佳的原因,而遭到導演辱罵。這舉令到許俊豪都倍感壓力,事後於IG上大呻:「我係垃圾」、「我係一個衰人,唔好俾機會我」等等的放負言論。

Super Tiger 許俊豪早前被指疑壓力爆煲放負。
許俊豪早前被指疑壓力爆煲放負。(圖片來源:IG@lincolnhhui)
Super Tiger IG出post直認自己是垃圾。
IG出post直認自己是垃圾。(圖片來源:IG@lincolnhhui)

不過事後許俊豪急急腳在IG上再出Story澄清,指:「唔好意思,最近炒車受傷,所以太垃圾。」,之後再出多一個單車相嘅post,當中提及自己早前發生意外而炒車,更指:「係班車友面前,絕對要認自己係垃圾。」。

Super Tiger 急急腳話係因為炒車而澄清。
急急腳話係因為炒車而澄清。(圖片來源:IG@lincolnhhui)
Super Tiger 之後再出獨立post話因為炒車。
之後再出獨立post話因為炒車。(圖片來源:IG@lincolnhhui)

之後許俊豪更特意去到「King Jer娛樂台」留言,指自己的確係炒車所以先認垃圾。而網民都紛紛在底下留言指希望許俊豪不要浪費自己的才能,應該去ViuTV展會更好。

Super Tiger 再去King Jer度留言澄清。
再去King Jer度留言澄清。(圖片來源:Facebook@King Jer娛樂台)
Super Tiger 網民意見不一。
網民意見不一。(圖片來源:Facebook@King Jer娛樂台)

更有網民直言,當天堂鳥都無法順利彈出之際,加入Super Tiger的確不是一個好的選擇。另一方面都有網民認為TVB棒紅新人的手法停留在10幾年前,好快步亞視後塵。

Super Tiger 炒車機會甚高。
炒車機會甚高。(圖片來源:Facebook@King Jer娛樂台)
Super Tiger 網民指TVB手法落後。
網民指TVB手法落後。(圖片來源:連登)
Super Tiger 更指入Super Tiger會GG。
更指入Super Tiger會GG。(圖片來源:連登)

而昨日許俊豪再次要澄清多次,所以決定開Live同大家解釋,當中指自己的確係炒車出事,又指拍劇時沒有俾導演鬧。最後又提及Super Tiger非一個正式男團,但亦希望有機會再表演。

Super Tiger 澄清真係炒車。
澄清真係炒車。(圖片來源:IG@lincolnhhui)
Super Tiger 再開Live展示自己傷勢。
再開Live展示自己傷勢。(圖片來源:IG@lincolnhhui)

圖片來源:IG@lincolnhhui,Facebook@King Jer娛樂台,連登