MK仔為啖氣鹿頸上演《頭文字D》 惜敗:我起碼輸得精彩!(有片)

網絡熱話

廣告

經典動漫《頭文字D》被改編成港澳電影版後都相當深入民心,全盛時間的陳冠希再加上永遠唔夠FC鬥的余文樂,以及點睛位杜汶澤及慒懂周杰倫,成就了該經典之作。而估唔到在地少人多的香港,都能夠見到有真實版的《頭文字D》睇!

MK仔為啖氣鹿頸上演《頭文字D》 惜敗:我起碼輸得精彩!

男人一向都十分要面,近日就有兩名MK仔疑似係為啖氣,各自揸了自己的愛車CL7以及CL9,仲有一架疑似係Golf R/GTI的車輪,在鹿頸上演一場只有一位勝家的真實版《頭文字D》。而眾人的賭注則是各自的「牌簿」,擁有一部車的牌簿之後,便能夠對該車輛進行任何動作,包括是改裝,又或者是出售等等。

頭文字D
(圖片來源:當事人IG)

有埋賽評即場口述

除了是三位MK仔鬥得你死我活之外,路邊更係抄足電影入面,疑似有封路之餘仲搵咗幾位人兄手拎對講機,還原返電影中的「有架86上緊山啊!」嘅場景。事後除了用對講機報導賽程之外,更與時並進地有埋WhatsApp直播,由文字以及影片都可見,最後都是由CL7勝出,並即場交易牌簿,而且賽評人仲加了句「目擊了 好感動」。

頭文字D
(圖片來源:WhatsApp截圖)
頭文字D 車輛一嚟,觀眾都大叫:嘩嘩嘩!真係啊!
車輛一嚟,觀眾都大叫:嘩嘩嘩!真係啊!(圖片來源:影片截圖)
頭文字D
(圖片來源:影片截圖)

網民恥笑車速勁慢

影片在網上亦引起一陣熱議,有網民就由影片中推測其車輛速度都相當慢,笑言:「咁嘅速度似遊車河喎Ching」,「小巴佬都嫌你慢啦」,不過都有人質疑MK仔為啖氣似乎太過衝動,直指竟然夠膽將牌簿拎出去賭,欣賞其勇氣。

頭文字D
(圖片來源:影片截圖)
頭文字D
(圖片來源:影片截圖)

影片傳送門1

影片傳送門2

MK仔賽後豪氣回應

疑似是輸掉今次比賽的MK仔後來得知自己在網上被恥笑後,亦都錄音回應指:「佢要型佢要威,俾佢威X飽佢,我願賭服輸,我輸得精彩啊!」。有網民則笑言把聲是否啱啱喊完嚟。

MK仔豪氣回應

圖片來源:影片截圖,IG截圖