KOL擺電子支付code上IG 即獲粉絲找卡數 網民:香港做靚女真好

網絡熱話

廣告

近年自從出現咗電子支付平台呢啲咁方便的付款方式後,就出現唔少KOL或者youtuber等,將自己的支付code擺到社交平台上,特別係新年時節,就好似「派利是」咁,粉絲可隨心贊助。近日有一位網民就發起一個討論為「香港地做靚女真好」,其內容就係一位女KOL公然喺網上擺支付code呼籲大家「資助」,最終不勞而獲接近3千港幣,惹來熱議。
PAYME 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@neoyau19)

KOL呻窮求資助 粉絲即科水520

事源有一位身材出眾的女KOL指自己最近好窮,未有工作無晒錢,仲要爭緊卡數,出現入不敷支的情況,就喺ig po咗自己的電子支付平台code上去,結果即收到大批唔識的網民贊助哄佢開心,要請佢食飯,甚至有一位網民直接過咗520俾該kol示愛,足足差唔多成$3000!

PAYME
(圖片來源:IG@shybbmeow)
PAYME
(圖片來源:IG@shybbmeow)
PAYME KOL有傲人身材
KOL有傲人身材(圖片來源:IG@shybbmeow)

網民:又一款電子乞衣

唔少網民對此行為都表示「香港地做靚女真好,咩都唔洗做就有錢收」「到班毒L失業果陣,會唔會後悔比過$$ 條女?」「我都想做女人」「就係比依班狗公做爛市」「痴線,甘都得,人靚真好」「點解我諗唔到有啲咁方便既乞食方法」「網上乞衣」「好搵過去泰國」「香港人好有善心」「捐多d 啦,供到佢買樓 到時一定溝到架啦,比心機」「唔靚都收咁 真靚收幾多」「光明正大做乞衣都幾x爽」

PAYME kol的照片被網上瘋狂流傳討論
kol的照片被網上瘋狂流傳討論(圖片來源:fb@香港單身痂關注組)

關鍵詞
PayMe
圖片來源:IG@shybbmeow、ig@neoyau19、fb@香港單身痂關注組