馬鞍風球丨網民極速2小時返工 但原來唔一定?

網絡熱話

廣告

風球馬鞍近日來備受關注,並有傳馬鞍風球強勁,一眾打工人士都準備充足迎接風假。昨晚,天文台於19:25時發出「八號東北烈風或暴風信號」,並於今日9:20時發出「3號強風信號」取代「八號東北烈風或暴風信號」,令一眾打工人士要2小時內匆忙回公司,原來呢個「2小時」返工唔係一定?
馬鞍風球 八號風球的情況。
八號風球的情況。(圖片來源:TVB新聞截圖)

網民大罵天文台落波倉猝 原因擺明為開市!

今次風球馬鞍,天文台於清早約發出「考慮9至11時改發三號風球」,並於早上09:20改發「三號強風信號」令一眾打工人沒有充足的時間準備。不少網民大罵「得個10幾分鐘叫人點準備呀」、「件事發生得好快,咁x樣叫落波,咁我使乜咩要天文台」。不少網民都認為其實要在日間時段落波最大原因便是「開市」,對商家人士來說,股市唔開一日都會影響好多,不過網民就斥:「開市咪又係跌」。亦都有網民認為今次天文台頭盔戴太大,預料改掛3號的時段會在「9點至11點」期間,令打工仔都沒有一個時間可以去準備。

馬鞍風球 預告9至11時改發三號風球。
預告9至11時改發三號風球。(圖片來源:香港天文台)
馬鞍風球 轉發三號風球。
轉發三號風球。(圖片來源:香港天文台)

2小時返公司不合理 網民:我先啱上車!

部分住偏遠地區的網民則表示十分匆忙出門,以及交通問題導致很焦慮。有網民分享自己今次八號風球取消後的回公司經歷:「我屯門返北角,9點20分落3號波,9點35分落到去巴士未有,附近又冇車去港鐵站,等x左幾個字終於見到有車喇,咁就開心到跳起啦。點知x埋你老豆,架車爆x到飛站。心諗:唔緊要啦,一開始有車係咁多人,等下一架。等等吓,我x你老x,等x左5678架,而家仲等緊,都仲未x計要去轉車站轉車,2個鐘我都唔x知上x到車未呀x你老x」。亦有網民表示「十分認同,迫輕鐵都上唔到呀x佢」、「真,香港大把屋唔係鐵附近,岩岩落波無交通點返工?唔好話兩個鐘,三個鐘都未必夠。」

馬鞍風球 網民評論。
網民評論。(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

勞工處:唔一定要2個鐘返工!

勞工處《颱風及暴雨警告下的工作守則》提及「僱主和僱員應預早協商在八號信號或黑色暴雨警告信號取消後,在安全和交通情況許可下合理的復工或在家工作安排。」然而,香港大部分公司的準則要求僱員應盡量在2小時內返回工作崗位。以致當天文台取消八號信號或黑色暴雨警告信號後,一眾打工人士要匆忙出門上班。

馬鞍風球
(圖片來源:勞工處《颱風及暴雨警告下的工作守則》截圖)
馬鞍風球 網民匆忙上班。
網民匆忙上班。(圖片來源:《我要準時下班》劇照)

圖片來源:《我要準時下班》劇照, TVB新聞截圖, LIHKG討論區截圖, 香港天文台