(多圖)香港街頭驚現「神秘街招」積先生厚酬尋初心

網絡熱話

廣告

香港地出現的「街招」一直都是港式傳統,亦是一種較為原始的賣廣告宣傳方式,直到今時今日仍然有人在沿用貼街招方法,上至搵生意賣廣告,下至搵失蹤小動物或尋仇,貼街招都似乎是港人默認的「好方法」。

(多圖)香港街頭驚現「神秘街招」積先生厚酬尋初心

不過街招同不時都會出現一些較為騎呢的廣告並掀起網民的熱議。近日就有一張「神秘街招」現身街頭,街招似乎是由一位化名「積先生」的人士張貼,勤力的他更係貼到全港九新界都有呢張街招的身影。街招上以「急尋初心」為題,寫了以下內容:

本人積先生,最近唔見咗一樣好重要嘅嘢。
人大咗,呢樣嘢己經愈來愈遠,就好似一條
魚離開咗水池,一支花無咗陽光,一個人無
咙自己咁。呢樣嘢好似叫初心,我要揾返初
心呀!
如尋回本人既初心,煩請立即聯絡
96793139,厚酬,萬分感謝。
積先生上

香港 街招
(圖片來源:FB@香港突發事故報料區及討論區)

網民誤以為搵「初夜」

該街招引起網民熱議,有網民直言「到底搵初心定初夜」,又有觀塘網民話「叫佢去觀塘康寧道嗰度畀錢搵初心啦」,亦有網民認為佢可能打錯字,其實係想搵「初音」。網民估計會唔會係同「收數」有關,又有網民用返《喜劇之王》中的「初戀啊!我要初戀啊!」去重現該街招。仲有網民笑言係「積奇陳」(Jackie Chan )成龍張貼的。

「積先生」未現身?

雖然該街招在街頭頻繁地出現,而且亦附上相關電話。小編就透過該電話去嘗試WhatsApp該名「積先生」,不過暫時就未有回覆,有進一步更新記住留意新Modnay啦!

香港 街招
(圖片來源:新Monday編輯部)

關鍵詞
初心街招
圖片來源:讀者提供,FB@香港突發事故報料區及討論區