香港嫖客日本叫G深得歡心 網民揭最終真相!

網絡熱話

廣告

近日香港終於肯開關,唔少港女都急不及待想出去玩玩了,當中有「香港人鄉下」之稱的日本,當然成為了港人首個旅行目標。縱使機票好貴,但亦無阻港人3年沒有出走的感覺。

香港嫖客日本叫G深得歡心 網民最終最真相!

香港人對於日本一當相當熟悉,其亦成為了港人熱愛去旅行的地方。而日本最出名的當然也有「紅燈區」份,飛田新地、歌舞伎町等等都相當聞名。而除了兩大紅燈區外,其實日本有唔少女仔都有「下海」,畢竟該現象在日本都相當普遍。

日本 有日本少女都下海做「企街」
有日本少女都下海做「企街」(圖片來源:YouTube@Walk Travel Video )
日本
(圖片來源:YouTube@Walk Travel Video )

下海女簡體字道謝「香港大哥」

近日有一名日本下海的女性在Twitter上分享一段文字,該名小姐更係特意用簡體中文寫下:「香港大哥! 感謝提名和原創服裝。」,又提及呢名香港大哥是去了鹿兒島玩,仲大讚照片拍得好看。最後又叮囑呢位港人路上要小心,仲指出下次再來日本一定要找她。

日本
(圖片來源:Twitter@reiwa_yuki)

真相其實係咁?

對於呢位下海小姐的道謝,有網民則認為女子口中的「香港大哥」其實是內地人假假港人去嫖,仲有網民認為其實嫖客的確為香港人,不過對方則有可能是內地人假扮成為日本的高級小姐。

日本
(圖片來源:Twitter@reiwa_yuki)
日本
(圖片來源:Twitter@reiwa_yuki)

性感穿搭隨便睇

再睇返呢位小姐的Twitter,幾乎每日都會在上面放出自己的時間表,而且亦十分容易爆滿。除此之外,該名小姐都不時在Twitter上分享自己的性感照片,雖然遮了臉下半部,但其身材依然滿分。都有唔少日本下海少女用Twitter呢個方法去搵客,效果都相當顯著。

圖片來源:Twitter@reiwa_yuki