連登|瘋傳新文字藝術 嚴選10個最頂癮句子 睇完唔笑當你贏

網絡熱話

廣告

連登|相信唔少朋友都試過見到啲古靈精怪嘅奇怪句子,就咁讀又得掉轉讀亦得,甚至倒轉讀出嚟搞到成句嘢勁老尷,最近就有巴打發文,題材以:「有咩字原本普通,倒轉寫就勁好多」呢個新文字藝術引起網民熱議,仲引嚟好大共鳴!短短數日就已經有大量留言令不少人瘋傳,當中唔少經典用詞,大家唔知聽過幾多個呢?就要一齊睇睇!
連登
(圖片來源:pixabay官網圖片)

連登|瘋傳新文字藝術 嚴選10個最頂癮句子

有部分句子就咁讀好似冇咩問題,例如:「空虛」、「神棍」、「拉拉鏈」、「dog」、「魚生」、「牛乳」及「程式」,但一倒轉讀就出晒事,隨即引來大量好評,而另外一些劇透晒,例如:「眼屎」,未讀就已經出晒事,而一些經典句子:「長洲賓客人數多」、「昆明擺檔擺明昆」就令人不能理解,因為掉轉讀同原本一樣,引起網民爭論到底點先稱為倒轉,直呼:「知唔知「字」、「詞語」同「句子」嘅分別。

連登
(圖片來源:pixabay官網圖片)
連登
(圖片來源:MEME圖)
嚴選10個最頂癮句子 倒轉後
空虛 虛空
眼屎 屎眼
長洲賓客人數多 多數人客賓洲長
昆明擺檔擺明昆 昆明擺檔擺明昆
神棍 棍神
拉拉鏈 摙奶奶
dog god
魚生 生魚
牛乳 乳牛
程式 色情

連登|嚴選10個最頂癮句子 睇完唔笑當你贏

相信唔少朋友都試過見到啲古靈精怪嘅奇怪句子,就咁讀又得掉轉讀亦得,甚至倒轉讀出嚟搞到成句嘢勁老尷,呢篇「有咩字原本普通,倒轉寫就勁好多」新文字藝術引嚟好大共鳴!可惜呢篇高汁文推出隔日已經缺乏高質素留言,令此文直接胎死腹中,仲有冇咩經典金句未被發現?不如一齊分享下!

連登
(圖片來源:pixabay官網圖片)

撰文:Odin圖片來源:pixabay官網圖片、MEME截圖