連登巴打地鐵驚見港男女友疑出軌 曖昧訊息被發現引熱議!

網絡熱話

廣告

現時的科技十分發達,唔少情侶都會用不同通訊軟件去維持關係。不過亦因為人搵人變得更方便的關係,令到出軌亦變成異常輕鬆。昨日(20日)就有網民在地鐵上發現,一位港男的女朋友疑似出軌的跡象,引起網民熱議。

連登巴打地鐵驚見港男女友疑出軌 曖昧訊息被發現引熱議!

近日有一名連登巴打於討論區以「上星期五喺上環地鐵站上車嘅師兄入一入嚟」為題,在內文中Post出一張照片,其照片中可見一位男性正拖著另一位女性,相信是情侶。該名巴打提及「見你同你條女拖住手仔咁傾得好開心,仲拎住一大堆日用品,但似乎Justin好掛住佢…」,該名網民懷疑事主的女友有出軌的跡象。

連登
(圖片來源:連登討論區)

曖昧訊息引熱議!

之後呢位巴打Post出另一張女事主的Apple Watch特寫,可見有一位名叫Justin的男性透過WhatsApp尋找她,並附上「I Miss You」的文字訊息。巴打指因為沒有勇氣當場同該名港男講,所以決定開post尋人。連登巴打都指:「隻Apple watch好似有靈性咁,搭咁耐車就show呢個message show足咁耐」,直言該訊息像是在提醒該名疑「戴帽」的港男。

連登
(圖片來源:連登討論區)

網民狂插港女:偷食當日常

而該post亦引發網民討論並分成兩派,有網民就狂插該名港女,直指其「十分X街」而且「偷食當日常」,斷定呢位港女偷食;亦有網民認為訊息中的Justin先係真正的受害者,而他才是整個故事的「正印」。不過除此之外,連登巴打都直指「帽呢家嘢真係最緊要除得快」。

連登
(圖片來源:《夫妻的世界》劇照)

事主冇蒲頭

不過真相到底是如何都未能夠得知,而巴打所見到的事主都未有去到post中相認。所以到底Justin是正印定第三者都未能得知。

連登
(圖片來源:《志明與春嬌》劇照)

資料來源:連登討論區

圖片來源:劇照,連登討論區資料或影片來源:連登討論區