連登仔揭「後生港男愛幫大陸妹埋單」事實:港女唔要佢哋?

網絡熱話

廣告

唔少時候,都會網民將港女同其他地方的女性作比較,當中比較多比較的對象便是「台妹」或是「大陸妹」。雖然港女經常都會被譽為「世一」,但依家有港男認為港女難搞,所以寧願轉投大陸妹懷抱,更有連登仔發現變成了常態。

連登仔揭「後生港男愛幫大陸妹埋單」事實:港女唔要佢哋?

近日有連登仔以「點解有香港後生仔揀大陸妹?」為題引起網民熱議,當中他提及「有啲30中嘅港仔拖住差唔多年紀嘅大陸妹」,指出該現象開始在香港變得普遍,又提及「究竟佢哋係咪廢到港女market 都唔要佢哋?」。

連登仔
(圖片來源:《獨家試愛》劇照)

網民揭原因係「港女垃圾」?

有網民就對於事主的觀點都感到認同,都有網民認為一大原因是因為有不少港女是「垃圾」,不過都有網民反擊指:「唔代表都要揀大陸妹」又指通常是一些學歷較低的中佬港男先會迎娶大陸妹,然後便引來一連串不堪的生活。都有網民直指「大陸妹好過死港女喎」,有網民反駁指「你條件搞到你無得揀好嘅港女啫」。

連登仔
(圖片來源:IG@kaaying219)

港女最愛「吊高嚟賣」?

然後又有網民發洩自己對於港女的怨恨,狂轟港女會「吊高嚟賣」然後轉個頭又會派帽。都有網民以「身材」行先,認為大陸妹的身材在某程度上都能夠「輾壓」港女,所以先有不少港男開始選擇揀大陸妹都不揀港女。

連登仔
(圖片來源:小紅書截圖)
連登仔
(圖片來源:小紅書截圖)

港女主要睇4樣嘢!

不過都有網民撐港女,認為港女在性格方面絕對勝任,而且大陸妹與港男點都會有性格上的差異,太大的分別只會令到兩人經常出現意見不合,最後都係會不歡而散。除此之外,有網民分享身邊港女的擇偶條件,直她們主要看四方面,分別是身高、樣子、打扮以及家底,直言「第一/二樣衰咗已經Friend Zone」,又指只要中其中幾樣,女仔更會主動去夾人。

連登仔
(圖片來源:IG@kaaying219)

圖片來源:IG@kaaying219,小紅書,劇照