媾女前一定約去游一次水先!連登仔指出3大要點引熱討

網絡熱話

廣告

對於媾女嚟講,的確有上千萬種的方法,每個方法或對不同女性都有唔同的效用。而唔少人在媾女方面都悟出有自己一套的人生真理,不過媾女都有成敗之分,正所謂:「唔係咁易㗎葉師傅」。

連登仔之領悟:媾女前一定約去游一次水先!

近日有一名連登仔以「認真,溝女前一定約去游一次水先」為題開post,當中提及如果要認識一位女性前,最緊要先同對方去游一次水。呢位連登仔就提及有3大要點是游水先會睇得見:

媾女
(圖片來源:《怪奇物語》劇照)

1.睇素顏

連登仔先是指游水就會見到對方素顏,直言「落水無得呃」,又指出好多女性都係「重妝甲」或者是「P圖怪」,但只要一落水就會現形。最後則道:「溝咗先發現俾人呃就喊都無謂」。

媾女
(圖片來源:《愛回家》劇照)

2.睇身材

他再分享指:「依家啲女好鐘意攝Pad(厚墊)著貼身衫扮大波」,令到唔少人出現好多女性都有「波路」的幻覺,「一除埋bra你以為照緊鏡都唔出奇」。他續指游水的話著泳衣則難呃得多。不過有網民就反駁指泳衣一樣能夠谷同墊,他就回應指:「會明顯好多」。

媾女
(圖片來源:《黃金有罪》劇照)

3.睇活潑程度

該名連登仔再指如果當你約一名女性去游水時,對方拒絕的話大多數是因為怕素顏見人或者展露出較平凡的身材。而仲有一個原因便是該名女性較為懶惰,不愛做運動。仲指呢類女性通常在日後都會容易慢慢變肥。

媾女
(圖片來源:《愛回家》劇照)

網民持反對意見

不過有唔少網民都似是不太認同呢位連登仔的講法,直指就算落水都能夠化「防水妝」,又或者用不同方法去谷到自己有身材,亦有網民直言:「佢肯同你去游先算」。有網民就認為「女人好古惑」,直言未去到同床共枕,都難以知道自己伴侶的「真面目」。

媾女
(圖片來源:《愛回家》劇照)

資料來源:連登

圖片來源:劇照