連登仔力選十大最垃圾聖誕交換禮物!一定有杯份、第一位竟然係?

網絡熱話

廣告

「又到聖誕~又到聖誕~」不知不覺已經到了2022年末,亦是不少人期待的聖誕節。到聖誕節最緊要都係開Party同一眾好友相聚,而「交換禮物」亦成為了不少朋友之間到聖誕的活動之一。有好禮物之餘,都有唔少「伏嘢」。連登仔就選出了10件被譽為「最垃圾的聖誕交換禮物」。

連登仔力選十大最垃圾聖誕交換禮物 一定有杯份!

第10位:卡通碗碟套裝

講起最伏禮拜,卡通碗碟套裝一定是榜上有名。試問邊個屋企會沒有碗碗碟碟呢?正常碗碟都還好,聖誕碗碟真係搞唔掂!

交換禮物
(圖片來源:Pinkoi)

第9位:保溫杯

杯類產品一定榜上有名,而連登仔就稱保溫杯係「老嘢先會用」,絕不適合交換禮物用。

交換禮物
(圖片來源:lululemon)

第8位:毛巾

講到交換禮物,周不時都會有人以毛巾作為交換禮物,抽中都唔知笑定喊好。

交換禮物
(圖片來源:Logon)

第7位:番梘

唔少人沖涼都會揀沐浴露為主,洗手同樣都以梘液為主 。番梘成為了被淘汰的產物。抽中都真係無用武之地。

交換禮物
(圖片來源:iHerb)

第6位:任何Figure模型

動漫人物的Figure雖然係唔少男性的喜愛之物,但是如果交換禮物的話,隨機性變大,很有可能抽中都唔係自己睇開個套的Figure,到時就中伏了。

交換禮物
(圖片來源:carousell)

第5位:Puzzle

Puzzle要砌真係好花心機同時間,真係唔好送..

交換禮物
(圖片來源:Logon)

第4位:毛公仔

同模型同一道理,真係唔係人人都想要呢類玩具。

交換禮物
(圖片來源:Logon)

第3位:相框

看似幾實用的相框,每次收到都會感受到無限的空虛。

交換禮物
(圖片來源:Logon)

第2位:杯

同保溫杯唔同,杯仲衰過保溫杯。

交換禮物
(圖片來源:IKEA)

第1位:關於MIRROR的任何嘢

貴為香港目前當紅炸子雞「MIRROR」,有人愛都有人唔愛,而連登仔一口氣將MIRROR的任何周邊產物上升到第1位「最垃圾」的聖誕禮物。不過的確關於明星的周邊,不是人人都想要。

交換禮物
(圖片來源:[email protected]

圖片來源:Logon,Lululemon,Pinkoi,Ikea