車Cam丨旺角躁狂男發癲撻朵「新X安」 網民:人類總是犯同一個錯誤

網絡熱話

廣告

車Cam丨早前有一名小巴司機與另一位私家車司機因交通問題而起爭執,該名私家車司機落車以言語恐嚇該名小巴司機,並自稱三合會成員。最終落網被捕,不料在今日又有同一位狂躁男在旺角犯同一樣錯誤。

車Cam丨旺角躁狂男發癲撻朵「新X安」 網民:人類總犯同一個錯誤

YouTube頻道「車CAM特警」早日上傳一條車Cam影片,片段全長34秒,拍攝時間顯示為今日(27日)凌晨時分,地點為旺角彌敦道。事發經過相信是片主響咹提醒前方一架收慢的紅的,不過卻因此疑似令另一架的士上的情侶誤會,繼而觸怒該名男乘客。

車Cam 左手邊的士正有一對男女在上車
左手邊的士正有一對男女在上車(圖片來源:YouTube@車CAM特警)
車Cam 男子聽到被「呠」嬲爆落車
男子聽到被「呠」嬲爆落車(圖片來源:YouTube@車CAM特警)

瘋狂輸出 鬧爆片主

該名身穿黑衣的男乘客誤認為被「呠」後,旋即離開車廂轉身以粗口「問候」響咹的片主。該名男性更沒有戴口罩,向片主怒斥:「X你老母,做乜X嘢?X你老母。」之後更除低Cap帽,解放怒氣。身邊女子多次制止該名男子,並想拉佢上返的士。

車Cam 狂鬧事主
狂鬧事主(圖片來源:YouTube@車CAM特警)

嬲爆撻朵:我新義安㗎!

男子未受控制,走向片主問道:「呠乜X嘢啊?」,更嬲到發癲撻朵:「我新義安㗎X你老母!」,最終男子被同行女性制止拉返的士。該片主就稱:「全世界都知你邊瓣,我砵前面架的士啫,嘈到你要響朵唔好意思呀😅」

車Cam 撻朵加攻!
撻朵加攻!(圖片來源:YouTube@車CAM特警)

網民笑:人類總犯同一個錯誤

影片出街後旋即引起討論,有網民嘲笑:「人類總是要犯同樣的錯誤」、「嘩,點解而家有字頭果啲個個都咁樣衰兼白痴㗎?」、「為咗咁小事響朵,佢真係唔怕丟晒佢大佬啲架喎」。早在今年1月6日先有一名男子因「撻朵」同「言語恐嚇司機而被捕,睇嚟今次呢位人兄都中晒伏..

車Cam
(圖片來源:YouTube@車CAM特警)
車Cam
(圖片來源:YouTube@車CAM特警)

睇片!

關鍵詞
車Cam旺角
圖片來源:YouTube@車CAM特警