街頭MMA丨中佬7仔店內隻揪 互鬧:你口水吐到我啊!(有片)

網絡熱話

廣告

街頭MMA丨早幾日有一對街頭情侶上演MMA情節,男方一手將手女方推倒在地,然後女方又狂摑男方。點知男方突然使出「一言不合就攬攬」,攬足3次終於冇事,想重溫請按此。而近日亦有一單在街頭MMA的事件被曝光,兩人精彩的對決亦引起網民熱議。

街頭MMA丨中佬7仔店內隻揪 互鬧:你口水吐到我啊!

近日有一名黑人將一段街頭MMA影片上載到Facebook並引起熱議,畫面中可見一名身穿粉紅色衫的男人與白衣男在7仔內起口角,白衣男先是抄起消毒洗手液樽向粉紅男襲去,7仔阿姐手持Scanner行埋去想阻止MMA繼續上演。兩位男士都開始發生口角,白衫男先開口:「我xxxx扯x爛晒我啲袋」,粉紅男又回道:「你扯x爛我!」,之後白衣男又指是因為對方吐口水,但粉紅男隨即指:「係你口水吐到我啊大哥!」。

街頭MMA 瘋狂口角
瘋狂口角(圖片來源:影片截圖)
街頭MMA 白衫男先發制人
白衫男先發制人(圖片來源:影片截圖)

帶入地面發動Take down

口角不夠10秒,白衣男先發制人一巴打埋去,點知呢個時候粉紅男用Take down,徑直捱住拳向白衣男衝去,並用體重去壓制白衣男。轉到地面壓制白衣男完全郁唔到亦解唔到,而相信係白衣男的另一位朋友加入戰場,幫拖用「爛咗嘅袋」個一條肩帶不斷向粉紅男鞭打,但感覺上攻擊力係零。

街頭MMA
(圖片來源:影片截圖)
街頭MMA 發動take down
發動take down(圖片來源:影片截圖)
街頭MMA 磅數壓制
磅數壓制(圖片來源:影片截圖)

黑人和事佬出現

而一路被壓制的白衣男無還擊之力,唯有不斷用言語去問候粉紅男,並要求報警。呢個時候拍片的黑人化身裁判,都知道白衣男已經被TKO無法還擊,所以行埋去講句「Police is coming」,並叫兩人停手,拉開粉紅男並分開兩人。而呢個時候兩人都繼續對罵,直言「嘩爆晒缸!」,「我要攞返啲財物」,而影片最後在兩人的口角中亦結束。

街頭MMA 白初教練團再增添戰友
白初教練團再增添戰友(圖片來源:影片截圖)

網民:俾唐仔秒X左

影片在網上爆紅,有人認定粉紅色衫的男子是患有唐氏綜合症,而將白色衫淨係識出口術的中佬定義為「MK中佬」,有網民直言「俾唐仔秒X左,廢到」,「個高佬得把聲,唐氏都打唔贏」。而亦有網民爆轟拍片的黑人,認為這種場面不應該做和事佬,應該讓MMA打落去直到出現一方KO。亦有網民分析指兩人鎊數差得遠,只要Take down到地面的話,MK中佬是難以再勝出。

街頭MMA
(圖片來源:影片截圖)
街頭MMA
(圖片來源:影片截圖)

圖片來源:影片截圖