藍田昔日後生仔蒲點淪落成「老人邨」 街坊大呻苦況!

網絡熱話

廣告

今時今日的香港都正在面對人口老化之問題,舊時的藍田是唔少後生仔女選擇的「蒲點」,不過近年區內不少商店和設施都大變更,有藍田街坊更指現時藍田基乎零娛樂,連以前最多人行的匯景,現在都變了死城。仲大啷藍田已成老人邨。

昔日後生仔蒲點藍田淪落成「老人邨」 街坊大呻苦況!

最近有網民在連登討論區發文,覺得現在住藍田基乎零娛樂設施,老人家又多,仿如老人區。「以前有戲院有波樓,啲公屋一座連一座依山而建,依座嘅六樓行過一條冷行就去咗另一座地下,仲要一推門入去就係冰室。行條長命樓梯上出,又可以去到三寶茶樓,依家乜都冇晒」。

藍田 藍田被指零娛樂變咗老人邨
藍田被指零娛樂變咗老人邨(圖片來源:新假期編輯部)
藍田
(圖片來源:電影《淪落人》劇照)
藍田 最近有網民在連登討論區發文,覺得現在住藍田基乎零娛樂設施,老人家又多,仿如老人區。
最近有網民在連登討論區發文,覺得現在住藍田基乎零娛樂設施,老人家又多,仿如老人區。(圖片來源:連登截圖)

以前位於啟田廣場的AEON可說是地標之一,開業多年,不過都於今年5月結業,不少街坊都好不捨。

AEON藍田店 AEON藍田 AEON藍田3萬呎分店將於3月底結業!
AEON藍田AEON正式結業!(圖片來源:Facebook@「Aeon Channel」)

匯景曾經風光!街坊心淡:依家學生妹都唔行啦!

有藍田街坊表示以前藍田區內最旺是港鐵站內的匯景商場,「匯景以前好多人行,匯景依家都無嘢睇,學生妹都唔行啦」、「成個藍田勁XX,先唔講啟田無咗全商場最多嘢買、人流最多嘅吉之島,興田商場仲要收晒做老人院,唔好話玩,連買日用品都搞唔掂,老人家都算,後生嗰啲更加想搬走」。

藍田 藍田港鐵站
藍田港鐵站(圖片來源:Google街景)
藍田
(圖片來源:《愛回家之開心速遞》劇照)

街坊直言藍田好多老人家

有街坊直言藍田好多老人家,「朝早落街返工,10個有8個老人家,仲有就係師奶細路仔,中間明顯有個斷層」、「後生嘅搬得就搬,我都好想搬(依家未夠錢)」、「藍田水庫都封咗幾年,波都冇得踢」,好多人表示行街或食飯都會直接落觀塘,「觀塘有APM,九龍灣有MegaBox吸引力大過藍田好多啦」、「藍田嘢食唔好講,無嘢好食」。

藍田 有街坊直言藍田好多老人家,「朝早落街返工,10個有8個老人家,仲有就係師奶細路仔,中間明顯有個斷層」。
有街坊直言藍田好多老人家,「朝早落街返工,10個有8個老人家,仲有就係師奶細路仔,中間明顯有個斷層」。(圖片來源:連登截圖)

有街坊撐藍田好住:有壽司郎

不過亦有街坊撐藍田好住,附近更有壽司郎,「有壽司郎就夠」、「人流最旺變咗壽司郎」、「有247有返啲生氣, 起碼叫做有仔,生色不少」、「藍田唔洗多娛樂,拎嚟住就夠,要娛樂,搭車出街就得」、「藍田友想出去玩都唔會留係藍田啦,住好舒服喎」、「我唯一諗到住藍田嘅好處係返工方便,有地鐵,多巴士站」。

藍田 壽司郎
壽司郎藍田店位於啟田商場。(圖片來源:壽司郎圖片)
藍田 不過亦有街坊撐藍田好住,附近更有壽司郎。
不過亦有街坊撐藍田好住,附近更有壽司郎。(圖片來源:連登截圖)
藍田 網民:「藍田嘢食唔好講,無嘢好食」。
網民:「藍田嘢食唔好講,無嘢好食」。(圖片來源:連登截圖)

原文刊於新假期

圖片來源:連登截圖、Google街景、《愛回家之開心速遞》劇照