【成功靠父幹】肥宅炒股年賺過百萬:覺得自己30歲無業好廢!網友:缺女友嗎?

網絡熱話

廣告

返工,並唔係因為好鍾意返工,而係唔返工就無錢生活,不過最近台灣就有個男網友,喺網上大吐苦水,話自己無業咗近2年,每日Hea From Home,不過佢依然無餓死,仲越嚟越有錢,可以話係「實力派無業」。

撰文:馬高斯 |圖片來源:Dcard|編輯:海月

肥宅炒股年賺過百萬

事源呢位台灣男網友喺討論區「Dcard」出post訴苦,表示自己係一位30歲嘅肥宅男,已經失業將近2年,終日遊手好閒,唔係煲劇就係打機。不過因為唔係父母同住,所以兩老就唔知阿仔無工返。每次被父母問起佢嘅工作,佢都係敷衍帶過就算。

【成功靠父幹】肥宅男炒股年賺過百萬 覺得自己30歲無業好廢
一位30歲嘅肥宅男,已經失業將近2年,終日遊手好閒,唔係煲劇就係打機。

不過原來肥宅男屋企家境唔差,父母畀咗唔少生活費佢使,佢利用呢筆錢去炒股收息賺日常生活費,每年賺百幾萬台幣(約27萬港元)。現時佢嘅資產已經多達2300萬台幣(約630萬港元),炒股收錢根本無經濟壓力可言,加上天生比較懶,令到佢毫無返工嘅動力。跟住佢仲覺得經常感到好內疚,心情亦好複雜,擔心父母發現佢無業,所以就喺網上討論區出post吐苦水喎。

肥宅男上載股票戶口截圗,顯示戶口有1800萬台幣(約500萬港元)。
肥宅男上載股票戶口截圗,顯示戶口有1800萬台幣(約500萬港元)。
至於銀行戶口結餘就多達500萬台幣(約130萬港元)。
至於銀行戶口結餘就多達500萬台幣(約130萬港元)。

果然成功靠父幹,呢個苦水post一出,引嚟網友熱烈回應,更有女網友自薦做肥宅男嘅女朋友,話「沒關係有女朋友就不廢,要不要選我」、「沒事,交個女友一切煩惱都會沒了,我乖巧不吵不鬧會做飯,不能當寶貝也能當女兒」、「缺女友嗎?我很正」等等。