老細瘋狂錄音焫慶下屬:你唔識打宇㗎?

網絡熱話

廣告

近日有網民分享自己老細鍾情在用即時通訊程式溝通時錄音功能,其錄音一次過仲要分幾段,仲要講到詞不達意,令事主覺得浪費時間。事主忍無可忍決定向老闆提議用語音輸入法,但又怕提建議會焫著老細,於是問網民如何是好!

未能有效溝通 焫著下屬

事主指老闆「不是不懂打字」,又仔細描述老闆使用即時通訊程式錄音功能的壞習慣,內容短至幾個字、長至要連環十多個錄音追擊,令事主覺得直接用電話溝通更好,「最怕係佢一連十幾個錄音,段段都分幾鐘,講咁多不如直接打畀我算啦,真係見到都唔想聽」。

錄音 事主表示對老闆的錄音「見到都唔想聽」。
事主表示對老闆的錄音「見到都唔想聽」。(圖片來源:電影《原本以為只是手機掉了2》)
錄音 錄音長至要連環十多個錄音追擊
錄音長至要連環十多個錄音追擊(圖片來源:新假期編輯部)

浪費時間 欲建議用語音輸入法

由於老闆不懂得錄音要按下掣後稍候片刻才開始,經常令事主聽不到他開始的說話;老闆說話時快時慢,「搞到又要重播幾次先聽得明,口啞啞都用幾十秒,聽完都覺得浪費時間」。老闆愛用錄音的習慣令事主懷疑他不知道有語音輸入法,「如果叫老闆用語音輸入法,佢會唔會嬲呢?」

錄音 老闆愛用錄音的習慣令事主懷疑他不諳有語音輸入法,「如果叫老闆用語音輸入法,佢會唔會嬲呢?」
老闆愛用錄音的習慣令事主懷疑他不諳有語音輸入法,「如果叫老闆用語音輸入法,佢會唔會嬲呢?」(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照)

錄音一向不受歡迎 網民力撐事主

帖文獲網民熱議,意見兩極。有不少網民均表示「討厭用錄音,在公司又唔方便開來聽,又要鬼鬼祟祟去無人嘅地方聽」、「佢就係貪方便,錄音要搵返啲對話,非常麻煩」。另有網民點醒事主,「錄音係想對你傳神地爆粗,你感唔感受到呀?」。

錄音 要聽錄音就要鬼鬼祟祟去無人之處才能收聽
要聽錄音就要鬼鬼祟祟去無人之處才能收聽(圖片來源:Netflix《我的出走日記》截圖)

要有「打爛飯碗」的準備

有網民串爆事主「老闆做咩要識打字,識出糧咪得!」、「你係老闆定佢係老闆,對於打字唔快嘅人來講,錄音絕對係節省時間,老闆日理萬機,有咩可能同個下屬聯絡仲留意錄音細節,你接受唔到的話,可以選擇唔做;但如你提出語音輸入法,而佢又唔接受,你就唔洗做呢份工」。

錄音 老闆的存在價值就是出糧
老闆的存在價值就是出糧(圖片來源:tvN《金秘書為何那樣》截圖)
錄音 有網民串事主,要有「打爛飯碗」的準備
有網民串事主,要有「打爛飯碗」的準備(圖片來源:日本關西電視台《金錢戰爭》劇照)
錄音 有網民指老闆識出糧就可了
有網民指老闆識出糧就可了(圖片來源:香港討論區)
錄音 有網民著事主要有「打爛飯碗」的準備
有網民著事主要有「打爛飯碗」的準備(圖片來源:香港討論區)

原文:

錄音
(圖片來源:香港討論區)

資料來源: 香港討論區

原文刊於新假期

圖片來源:香港討論區截圖、電影《原本以為只是手機掉了2》、新假期編輯部、ViuTV《大叔的愛》劇照、Netflix《我的出走日記》截圖、tvN《金秘書為何那樣》截圖、日本關西電視台《金錢戰爭》劇照