網民比較1997年與2004年出世小朋友 呻:「兩代都係被選中的細路…」

網絡熱話

廣告

香港由疫情開始到依家,歷經了都2年有多,由最開始的Covid-19到現時Omicron,都令到人心惶惶。有網民就指97年出世以及2004年出世的小朋友做比較,指04年出世的千禧寶寶真心慘。

網民比較1997年與2004年出世小朋友 呻:「兩代都係被選中的細路…」

1997年時代香港都有爆發疫情H5N1,不過當年的規模比起現時要來得細,但同樣令到港府宣布將當期時的幼稚園及小學等等進行全港停課。不少當年讀書的小朋友都失去關於幼稚園及小學的一部分回憶,不過最後中學生都仲有機會繼續Grad Din同有Grad Trip,大學方面都處理得比較彈性。

小朋友 咁就冇左個青春..
咁就冇左個青春..(圖片來源:連登)
小朋友 其實兩代都好慘~
其實兩代都好慘~(圖片來源:《流氓師表》劇照)

到2004年出世的小朋友,今年其實都17,18歲,正值年輕時期的他們因為Covid-19的肆虐,網民都直指:「直頭成個高form比人食咗咁濟」,由19年爆發的社運,再到疫情一路爆到現時,完全沒有機會同自己的朋友同學仔見面,直言:「中間同同學係班房一齊嘅時間都唔知有無正常嘅1/3,乜嘢集體回憶都無,然後今年就已經話係考DSE了。」。

小朋友 上堂見朋友仔嘅機會都冇。
上堂見朋友仔嘅機會都冇。(圖片來源:《逃學威龍》劇照)
小朋友 已經要考試了。
已經要考試了。(圖片來源:《出貓特攻隊》劇照)
小朋友
(圖片來源:《逃學威龍》劇照)

網民就將兩代都經歷過疫情的小朋友作比較,引起共鳴。其他網民紛紛指:「冇得同班兄弟上堂一齊癲真係差好多」、「共同回憶乜q都無淨係對住zoom上堂」、「人地同學生妹玩,你哋就比人捉去隔離」。

小朋友
(圖片來源:連登)
小朋友
(圖片來源:連登)
小朋友
(圖片來源:連登)

更有網民指其實01年打後出世的千禧寶寶已經好慘,簡直同個「三冇青年」一樣:「冇得上堂」、「冇得出街」、「冇得去旅行」,實屬陰公,更指成個青少年歲月淨係可以藝住電子產品..

小朋友 真係「三冇青年」
真係「三冇青年」(圖片來源:連登)
小朋友
(圖片來源:連登)
小朋友
(圖片來源:連登)

關鍵詞
連登學生
圖片來源:連登,劇照