網民總結移民英國4大難度:要量力而為唔好大安旨意!

網絡熱話

廣告

近年,唔少港人都考慮移民,而且亦有港人已經付諸行動,去了不同的國家定居。有人歡喜有人愁,去到異鄉要「重新開始」都唔係想像中咁易。有網民就歸納出移英的4大難度,最高級別敢是「唔移好過移」啊!

網民總結移民英國4大難度:要量力而為唔好大安旨意!

近日有網民以「誠心建議準備移民英國嘅人」為題,分享移英心得。他先是提及英國的生活成本並不算貴,而且亦不難找到工作。而兩人每個月的正常開銷在大約$1600英磅(約港幣$14,500),每年約支出$20,000英磅(約港幣$180,000),而且該計算也並非慳錢計法,自我調節後其成本可能有所改變。之後該名網民就總結出移英的4大難度,分別是:Easy Mode、Normal Mode、Hard Mode、Hell Mode。

移民英國
(圖片來源:《王冠》劇照)
移民英國
(圖片來源:IG@bobsyouruncle1981)

Easy Mode

網民提及:「如果你係正正常常一對40歲,賣左層半供完既樓過英國,差極都有200萬港紙,你去到英國基本上已經係玩緊Easy Mode」,然後在於英國買價值$120萬的樓,還有$80萬可以慢慢用8年,即是會有8年時間供你慢慢搵工。而且如果你在香港所賣的樓價值更高的話,網民指去到英國根本唔使愁,生活水平比起在香港有所提升,更可以處於「半退休狀態」。

移民英國
(圖片來源:《愛回家》劇照)

Normal Mode

正常難度下,只要每人帶$30萬過英國,就有3年時間去找工作,而且搵到份Part Time就能夠穩住BNO的5+1方案,3年內搵到Full Time工作則會十分安全。不過正常情況下其生活同香港不會有太大改變,能夠正正常常在當地生活。

移民英國
(圖片來源:《日本窮游紀行》劇照)

Hard Mode

Hard Mode下則是一個人只帶$10萬移民英國,網民都直言:「你真係需要有定心理準備會幾大壓力,你只有一年嘅生命線」。而且在落地就要做好準備去搵工,而且在各方面都要縮少成本,頭幾年在當地生活或會較困難,而且生活水準有機會差過香港,但不致於生存不了。

移民英國
(圖片來源:《上流寄生族》劇照)

Hell Mode

最高難度則是連$10萬都沒有,網民直言除非是「人身安全受威脅」,不然就儲多點錢再過去。在一個陌生環境重新開始都比香港來得來。網民都直言「唔好比部分移民KOL誤導,有個錢旁身真係個難度係完全唔同。」。

移民英國
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

「唔好信$6萬就夠」

最後網民則分享指:「盡可能唔好太大安旨意,除非有十萬火急理由,儲少少錢再過英國可以令移民難度大大減低,唔好信$6萬就夠,果啲完全係地獄mode嘅玩法,大部分人都玩唔掂會GG㗎!」。唔少網民都認同以上的說話,有網民則表示的確移民要做足準備,不然的話去到最後辛苦的也是自己。

移民英國
(圖片來源:《上流寄生族》劇照)

資料來源:連登

圖片來源:劇照,IG