乘客爭$3的士錢 司機爆粗鬧足全程 網民怒轟:恰細路就叻

網絡熱話

廣告

的士司機同乘客嘈架的片段相信大家都睇唔少,當中有司機錯亦有時係乘客問題,不過亦因如此唔少人對的士司機的形象都偏為負面。近日一條2021年的士司機大鬧乘客片段被翻出,網上瘋傳,原因係爭的士司機$3!
$3的士
(圖片來源:fb@車cam L(香港群組))

爭3蚊 士司機即鬧爆

有網民將一條約一分鐘的車cam片放咗上facebook群組,引起網民熱討。車cam片係一名年輕乘客與的士司機的對話,當時年輕乘客似乎係到步後俾錢時先發現自己唔夠錢,就同司機講「司機我爭3蚊」,然後的士司機明顯立即表現不滿講晒粗口回應「「無X嘢呀?八達通呀!」,年輕男子表示自己無八達通後,的士司機即大鬧「x你xx,我車x返你落去!你條x樣真係…」然後即刻關上已開的車門往返。

$3的士
(圖片來源:fb@車cam L(香港群組))
$3的士
(圖片來源:fb@車cam L(香港群組))

車返原地鬧足全程仲要俾錢!

的士司機一路往返一路用粗口狂鬧個年輕乘客「x你老x,你個x樣真係…」「x你老x,喺啲咁嘅x地方,叫人車你上嚟仲話爭$3,你係咪傻x咗呀?」「我真係x你xx」「好x意思你真係」一分鐘片段無停過咁鬧,年輕乘客就一路無出聲,影片最後仲話俾司機鬧完一輪仲要俾埋身上$26先可以落車。

$3的士 搭的士爭3蚊 司機爆粗 司機路爆粗鬧該名乘客,一路原路折返到起點
(圖片來源:fb@車cam L(香港群組))
$3的士 搭的士爭3蚊 司機爆粗 司機最後收返26蚊車費,送乘客去返原點
(圖片來源:fb@車cam L(香港群組))

網民意見兩極:$3睇到咁大!

普遍網民認為「3蚊看到咁L大呀」「dc9爆粗鬧人係違法,咁大個人, 細路差三蚊都咁睇唔開」「Dc9係咁上下質素」「原片主仲好意思post出嚟」「DC9真係無改錯。平時92蚊車錢,客人比100唔洗找,果度都有油水啦,個後生差3蚊,山水有相逢啊。」「返去上車地點點解仲要畀$26」「講x晒粗口 就以為自己岩晒」雖然如此,都有人認為個始終個乘客真係唔夠錢俾,又唔講聲對唔住「如果個男仔能夠講聲對唔住,特別係講自己欠3蚊或冇八達通時,或者情況會唔同」「比少3蚊仲可以坐夠來回, 𡃁仔賺到啦」「爭錢好心自己諗下計點樣補足車資,即使係一陣畀都好。一句『無呀』就想的士佬硬食,今日你唔係爭3蚊,係爭30蚊又點計呢,兩邊都有問題「payme/fps/八達通,以前甚至試過叫司機畀個銀行no.我,即日入數,呢d野都要人教?」

睇片:

關鍵詞
$3的士
圖片來源:fb@車cam L(香港群組)資料或影片來源:[email protected]