的士佬交更拒載孕婦 網民熱議:價值觀唔同無得講

網絡熱話

廣告

自己心愛結晶準備出世就一定好緊張又好期待,但往往係唔同劇集同卡通劇情都係臨生前就會遇到阻滯嘅劇情。係社交媒體Facebook就有爸爸分享哩個情況,而今次發生真人真事。係凌晨時分就指老婆突然作動,就立即截的士前往醫院,爸爸都講明趕住生仔,點知比的士司機拒載兩次,好彩第3架的士願意載他們到醫院,最佳母女平安。港爸事後無奈表示,「齋持續陣痛」、「冇穿水冇見紅,唔會整污漕架車」。

拒載
(圖片來源:TVB 《降魔的》劇照)

網民︰「人命呀,咁都分唔到輕重先後?」

事主post短短幾句放左上Group之後,引起不少網民討論,有人認為的士司機好冇人情味,覺得生仔涉及人命,就唔應該因為交更少事而拒載,覺得網民及的士司機價值觀問題,並十分直接道出︰「價值觀可以睇出一個人嘅修養」,指出的士司機是有一定接載必要。而其他網民就指出其實的士未必係最好方法,而且的士司機的確要交更,穿胎水會影響到司機,指其他叫車渠道也是好方法,表示理解的士司機 「大家都知架車搵食」「個陣我放張吸水墊係個坐位到」,表示自己都可以做好準備唔好麻煩到司機。

拒載
(圖片來源:TVB 《BB來了》劇照截圖)

爸爸太過緊張

當然亦有留言指作動唔洗太過心急,網民都睇得出事主係新手爸爸,表現可以更冷靜處理,有網文分享自己經歷「可以Call的士慢慢等司機來!!」、「我慢慢執埋d野,朝早7點叫醒老公食完早餐先落去搭的士入醫院」,覺得可以慢慢黎,不過大家都理解係新手爸爸,再加上交更時段,生氣都可以理解。

拒載
(圖片來源:TVB《BB來了》劇照截圖)

不過最後就最緊要大小平安,作為爸爸要做好準備!身邊嘅人先會淡定。不過最後個Facebook post禁止留言,可能是討論太激烈了。

圖片來源:TVB《BB來了》,《降魔的》劇照截圖