港女OL黑絲短裙行大東山!比瑜伽褲更癲!

網絡熱話

廣告

瑜伽褲在近年確實掀起一股熱潮,唔少港女無論在做運動定係唔做運動時,都會穿上瑜伽褲。而對於呢條褲的熱議都一直存在,有人撐都有人彈。不過現今社會開放,唔少人都主張「穿衣自由」,所以其實穿著瑜伽褲出街的話,的確係冇乜問題,就連東方昇都力撐港女著瑜伽褲啊!

比瑜伽褲更癲!港女OL短裙黑絲征服大東山!

近日在Facebook群組「 香港行山新手交流區」 中有人出post,提及自己星期日(13日)早上由南山出發前往伯公坳影芒草,事主形容當日陽光普照,天氣十分炎熱,而且一路上都有不少行山客,約下午2時於伯公坳目睹一名女士穿着長袖衫配短裙再加上黑絲及中筒靴,並提着手挽袋及外套行上大東山方向,樓主睇見都直言:「真係O晒嘴,佩服」。

瑜伽褲
(圖片來源:FB@香港行山新手交流區 )

網民佩服港女著OL裝!

對於呢位港女OL能夠在炎熱的天氣都穿著OL裝束行大東山,其照片都引來唔少網民的討論,不少網民都對於該位OL的裝束感到佩服,並指:「佢呢個行裝都行到咁自在,證明呢位小姐層次好高」,又笑言「好過返工着瑜伽褲」。但有人認為大家少見多怪,「唔着鞋行山我都見過,大驚小怪」、「大東山着成咁有幾出奇,十成係去打卡芒草」、「香港大把人打卡大過天」、「即興一齊行上去少少影張相便落返山,見過唔少,着婚紗都見過」、「曾經喺赤徑往大浪灣見到有位女士着住高跟鞋」。

瑜伽褲
(圖片來源:[email protected]

港女著到咁係有原因?

亦都有網民十分好奇該名港女著如此裝束行山的理由到底是什麼,「明明話去拍拖,點知被夾住去行山」、「攞份單上山頂畀個客簽名」、「可能住在山上石屋,放工返屋企啫」、「會唔會係某老細嘅跟班,或者秘書」、「上大東山頂見工?」。不過都有自稱當日在同一地方的網民表示,遇到一幫人幫品牌上山拍攝,「見到問咗兩句,見到佢哋咁嘅裝備,見到都擔心」。

瑜伽褲 有網民指係上山見客
有網民指係上山見客(圖片來源:《不懂撒嬌的女人》劇照)

重溫Coffee舉行30日著瑜伽褲挑戰

Coffee早前特意出一個post討論關於瑜伽褲之問題,內文如下:

我有嘢講
係香港女仔著leggings 輿論一直冇減退過
好與壞各執一詞
某部份人更加將‘女仔着瑜伽褲’貼上壞標籤
但我唔明白點解着自己鍾意嘅衣著出街
都要俾人討論?
如果你覺得我哋着得唔靚又貼身又肥又露
難道我哋又一定覺得你嘅衣着好好睇?

我想講喺呢個世界上需要討好既人就只有自己
自己鍾意着咩出街唔到其他人理(只要合法)
既然點著都會被標籤既話
我著我嘅事,由我自己標籤
我決定嚟一個 ‘30days of leggings’
無論食飯行街去Event去買餸
任何諗得出嘅場合都着leggings(情況許可既話)
我要話俾所有人聽我鍾意着咩衫係我話事 唔係你

歡迎大家呢30日
每日都去我嘅IG Story highlight
睇我着唔同既瑜伽褲出街
(如果夠瑜伽褲嘅話)
我要為所有鐘意著瑜伽褲出街嘅女仔出返啖氣🤘🏽(包括我)

#本來我性格比較隨和
#但連我都忍唔住要出聲啦
#互相尊重

瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@coffee89921)
瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@coffee89921)

東方昇力撐!

網民對於Coffee大膽講出聲都感到尊重,十分多網民都支持Coffee的行為。就連「儒家褲」KOL東方昇都力撐:「儒家思想其中一個核心價值就係孝,著儒家褲有咩問題!!!」。首日挑戰Coffee則穿著瑜伽褲接放學,更有唔少女性響應挑戰,一同穿著瑜伽褲出街。

瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@coffee89921)
瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
瑜伽褲 Coffee
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

黑絲短裙行山詳情?

近日在Facebook群組「 香港行山新手交流區」 中有人出post,約下午2時於伯公坳目睹一名女士穿着…詳情請看

網民有什麼反應?

照片都引來唔少網民的討論,不少網民都對於該位OL的裝束感到佩服,並指…詳情請看

圖片來源:劇照,FB@香港行山新手交流區