港男驚坐過山車被女友鬧「廢」 網民:真係零尊!

網絡熱話

廣告

香港地兩大主題公園迪士尼樂園及海洋公園相信大家都有聽過,去得主題樂園就當然不能放過遊玩機動遊戲的機會啦。不過並非人人都鍾情於玩機動遊戲,甚至有人會抗拒踏上任何這類型的遊樂設施。

港男驚坐過山車被女友鬧「廢」 網民:真係零尊!

近日有一名港男於Dcard上面出post,指自己與女朋友在放假時前往迪士尼樂園遊玩,期間女友不斷叫事主去玩過山車,不過事主都一一拒絕。但事主稱女友:「一直求我又氹我,咁唯有陪佢玩咗個Space Mountain(飛越太空山)。」。

過山車
(圖片來源:《膠戰》截圖)
過山車
(圖片來源:迪士尼)

港女大鬧事主:好廢

事主出來之後形容自己開始頭暈,但事主女友懶理,繼續想男友去玩其他的機動遊戲。不過事主就指自己不敢玩,點知女友瘋狂鬧事主「好廢」,之後事主講了句:「又唔係得我咁」,不料女友嬲爆直接走人。

過山車
(圖片來源:《愛回家》劇照)
過山車
(圖片來源:《死神來了》劇照)

港女嬲爆唔覆男友

之後事主嘗試用不同渠道聯絡女友,但對方都實行「零回應政策」。事主直言:「好無奈,但係我又唔想道歉,我覺得自己冇錯。」。事主的經歷都引來一眾網民的熱議,對於事主女友的行為都紛紛鬧爆。

過山車
(圖片來源:《紀念日》劇照)

網民:兩邊都唔啱!

有網民認為事主女友強行要求事主陪玩機動遊戲就已經是不對,認為其沒有尊重過事主的想法。不過都有網民認為事主應該在出發前就先聲明,不應該去到先話唔玩,直言:「你陪得佢去但係又要佢自己一個玩機動遊戲」。

過山車
(圖片來源:《那些我愛過的人》劇照 )

圖片來源:劇照