港男Party飲酒醉被「執屍」 險失身畀中年女上司 全靠一平凡物件「虎口逃生」

網絡熱話

廣告

飲醉酒畀人「執屍」,通常都發生喺女仔身上,但世事無絕對。有港男披露之前參加公司聖誕Party,飲醉酒後畀中年女上司「執返屋企」,貞操快將不保之際,想不到靠一件尋常不過的物件,令佢可以全身而退。

撰文:Yin|圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照

這位港男近日投稿Facebook專頁「辦公室日報」披露這段聖誕「虎口逃生」經歷。話說事發在數年前,仲未有疫情,可以一大班人去卡拉OK開Party,發起人就係這位港男的中年女上司。

港男述憶女上司外型中性 年近50

先講講這位女上司,港男唔知道對方實際年齡,但估計她就算未到50歲,都起碼40幾,而且外型唔係美魔女,甚至一啲都唔女性化,短頭髮、平胸、更加有老鼠仔,亦有個中性嘅英文名: Jacky。

港男憶述,這次Party係Jacky一早話要搞,仲要喺平安夜搞,其實唔少同事都唔想參與,但要畀面上司,點都要露一露面。這份工係港男畢業後第一份工,亦都唔敢拒絕,仲全程玩骰盅,飲酒飲都醉晒。

(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)
(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)

港男醉酒落單 被女上司「執屍」

玩到後尾,同事都走晒,得返醉咗嘅港男,同上司Jacky。惡夢就開始,Jacky買單後喺港男耳邊,語帶挑逗咁講:「去我屋企。」仲要向佢耳仔吹氣。

港男初出茅廬,又飲到醉晒,模糊之際已經畀Jacky執咗上的士,直奔對方屋企,全程仲畀Jacky撳個頭去佢膊頭,猶如一對姐弟戀情侶。

「三十如狼,四十似虎」,Jacky將港男執到返屋企,完全唔浪費時間,立即嘴向港男,來個法式濕吻,條脷仲強行突破,伸入港男個嘴,甚至開始解開港男嘅恤衫鈕。

(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)
(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)

港男渾身發滾 意外逃離虎口

港男可能因為醉酒嘅關係,感覺渾身發滾,就推開Jacky問佢可唔可以開冷氣。猴擒嘅Jacky無理佢,港男於是見到地下有風扇,就行埋去開風扇。

Jacky之前被推開後,完全無洩氣,繼續從後攬住港男,伸手入恤衫瘋狂探索。港男憶述當時有諗過,「搞完女上司係咪會升職加人工?」可惜佢依個諗法最終無法實現。

(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)
(圖片來源:TVB劇集《愛回家之開心速遞》劇照)

港男嘔向風扇 女上司被反彈擊中

因為港男喺開風扇嘅同時,蘊釀多時嘅嘔吐物都向風扇噴射而出。於是,嘔吐物被扇葉打到全屋周圍飛,除了港男自己中返,仲中埋從後攬住港男嘅Jacky塊面。

港男望望Jacky,見到對方表情變晒,由猴擒變到一臉嫌棄。港男立即醒咗幾分,借啲依話要借廁所洗面,脫離最危險嘅時刻。

當港男出返廁所,Jacky已經變咗另一個人,蹲喺地下努力抹地,同港男講嘢都頭也不回。港男見狀就話走先,然後閂門離開,全程Jacky無再回應,亦無望過港男一眼。

經過今次「虎口逃生」,Jacky無再喺公司同港男講嘢,甚至打招呼。而幾個月後,港男都轉工走人了。