港男移英前夕大爆公主病老婆4宗罪 大呻:唔知過到去點算好!

網絡熱話

廣告

近年,唔少港人都選擇離開香港,並移居外國展開新生活。對於一對夫婦來說,移居外國之後,彼此就會成為大家的唯一依靠。近日就有一名港男在移民前夕忍唔住大爆自己老婆的公主病,仲力數對方的4宗罪!

港男移英前夕大爆公主病老婆4宗罪 大呻:唔知過到去點算好!

近日有一名港男於Facebook專頁「曼城港人谷」出post,指自己還有100小時就即將移民,而外傭姐姐已搬離,因此家中的家務及照顧小孩的職責則落在事主與老婆身上。不過事主老婆只要一做家務便會不停破口大罵,離譜到即使在小朋友或是其他人面前都照鬧。

移英
(圖片來源:Unsplash@sabrinamazzeo)

港男大爆港女老婆4宗罪

事主更在內文大爆老婆的港女4大事跡,當中包括:1. 我老婆係平時行兩步要截的士,唔太肯坐其他交通工具、2. 平時行兩步就會話比蚊針,噴左蚊怕水都會,因為咁樣我屋企係「零」效外活動的。我問佢怕唔怕英國有蚊? 佢答我「英國無蚊的」 ,因為佢移咗英的朋友同佢講「英國無蚊的」、3. 平時有工人姐姐佢都唔會感恩,現在無工人要佢自己做佢會覺得我虧欠咗佢好多咁、4. 湊小朋友佢覺得我虧欠咗佢,佢呢種思想根深蒂固。我每次放工回家都會被小老x。另外佢成日話自己生仔係「往鬼門關走了一趟」是好偉大,是偉人。我問佢咁香港日日都有工業意外死人,啲工人又點? 佢話係工人自己唔讀書去揀嗰啲工做…..

移英
(圖片來源:《愛回家》劇照)

事主老婆自覺「偉人」

事主認為老婆生完仔就自覺是偉人並且覺得事主做什麼事都好似「虧欠咗佢」,事主認為老婆的性格絕不適合移民。而因為能力問題,事主稱自己去到英國便會成為老婆口中所講因「唔讀書」先要做的工廠工人或地盤工人。事主又稱去到英國要做埋老婆出氣袋,現在連「回家都是壓力」,令佢感到甚是辛苦。

移英
(圖片來源:《愛回家》劇照)

網民跪求事主唔好放生

有唔少網民看到貼文後都跪求事主:「個老婆你自己揀 希望巴打本著我不入地獄誰入地獄嘅精神做吓好心唔好放佢返出嚟」,「你救了世界,不要放生」。有網民就認為是否適合移民不再是重點,「個問題似乎係佢適唔適合做人老婆多啲」,亦有網民指樓主移民前應該同對方講清楚「移民係要一齊捱」,「爲了小朋友移民整家人都要付出,等人服侍(除非好有好有錢)一定不可來英國」。

移英
(圖片來源:《堅離地愛堅離地》劇照)

圖片來源:劇照