港男扮女人玩交友App 悟出男人媾唔到女硬道理!

網絡熱話

廣告

民間有一種說法是,年過30後要認識新對象會比以往更難。不過事實也的確如此,人越大生活的圈子如果沒有適當的擴充,很容易就會變得更「宅」,好多時都會因此而識唔到新朋友或另一半。而呢個時候,交友App就變得異常重要啦!

港男扮女人玩交友App 悟出男人媾唔到女硬道理!

近日在Dcard上有一名網民以「交友app上嘅男人9成都係咁講嘢」為題出post,當中指自己近日以女性身份玩了數日交友app,觀察到有9成男人「講黎講去都係果幾句野」。當中更指其狀況更是沒有分國界,就算是外國人都係同一套說話藝術,最後就指 :「認真我係女人玩多陣都唔會有心覆」。

交友App
(圖片來源:《溝女不離三兄弟》劇照)
交友App
(圖片來源:《瑪嘉烈與大衛系列 》劇照)

港男總結男人媾人SOP

之後事主就給出了整套男人在交友App上說話的SOP(標準作業程序),其流程如下:

1.(第一句) Hey/Hi,之後無野講

2.讀書定做緊野? 讀乜野科?

3.Where are you from? Are you from Hong Kong? 你香港人?

3.做緊咩呀? 今日有咩做? How are you today? How’s your weekend? How’s your day?

4.住邊呀?

5.Morning

6.(講唔夠幾句) 你IG/WTSAPP係咩?

7.What are you looking for here?

8.做緊咩呀?

9.平時鐘意做咩?

10.鍾意咩類型既男仔?

11.(深夜就)仲未訓嘅?

交友App
(圖片來源:《鬼怪》劇照)

網民:準到CLS

其SOP一出就引起網民的廣泛共鳴,網民直讚事主有料到:「準到cls,句句都見過」、「笑死 樓主觀察入微 句句都中」。都有網民認為女性在用交友Apps時可以當事主的SOP作為參考用「貓紙」。

交友App
(圖片來源:《女神降臨》劇照)

媾通幾句就拎IG勁反感!

另外就有網民認為正常認識一個人都是講呢類話題,反問事主:「咁應該講咩好?」,亦有網民忍唔住寸事主:「咁你媾女咪好叻?」;不過有網民都對唔少男性在交友App上媾通幾句就拎IG或WhatsApp的行為感到反感。

交友App
(圖片來源:Unsplash@@yogasdesign)

資料來源:Dcard

圖片來源:劇照